...Vagy szerinted ezek érzékehetetlen különbségek?
árban:
~Golf 6os váltóval agyondicsért TSI motorral, metállal alkudva 4.1misi.
~Auris 6os váltóval, metállal alkuval 4.1misi.
~Ceed LX+ 1.4es mocival metallal alkuval 3.8misi.
Ehhez nincs sok türelmem, de ha te egy kalap alá veszed az Aurist a Golffal, a TSI-hez kapcsolódó váltó áttételezését az Auris és a Ceed váltóáttételezésével, valamint mindösszesen 300e árkülönbözetet számolsz hasonló felszereltségű autókra, sőt, a hivatalos árlistában nem létező felszereltséget kapsz a Kiára, akkor rengeteg olyan dolgot tudsz, amit én nem.
Mért ne lenne egykalap alá hozható a Auris/Ceed/Golf? Méretben, teljesítményben, árban eléggé hasonlítanak. Sőtt együtt is szokták tesztelni őket.
Mért ne hasonlíthatnám össze a váltójukat? na álljunk meg... nem a váltó a léyneg, hanem, hogy CEED ordít 140nél Auris/Golf meg nem. És mindegy, hogy miért nem. Nem érdekel. A lényeg, hogy ne ordítson, ne fájduljon meg a fejem, tudjak normális hangerőn zenét hallgatni.... Hogy ez azért van mert 6os váltó tök8: Nem a TSI/Auris áttételezése a lényeg, hanem, hogy CEED ordít 140nél Golf/Auris meg nem. Persze terelhetsz meg belemagyarázhatsz még ezer dolgot....
Összel végignéztem a kínálatot és ennyi volt a difi ha nagyjábó uazt akartam. LX+ pedig LX + P5öt takarta arra alkudtam, az volt raktáron. (P5= ~50.000Ft)
Neked nem türelmed nincs sok hanem mondtál vmit amit én megcáfoltam. Igenis érezhető difi van a Ceed és egy Auris/Golf között. Erre nem normálisan válaszolsz hanem terelsz és engem nézel hülyének.
Ennyit tudsz? hm?