Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2166239 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

barna.czukor

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3330 Dátum: 2010.04.21 20:04:19 »
Az összes VW-es ismerősöm imádja a kocsiját és mindegyik szív mellette minden féle hibával állandóan. Pl.: Bora: kormányműhibák; Golf IV: katalizátorhibák, TDI: magas olajfogyasztás, stb.

Mellesleg elég megnézni egy 2000 utáni Borát vagy Golf IV-et: 1,6-os ócska 8 szelepes motor, amely technikát kb 1985-ben alkalmazott a Toyota vagy bármely japán...

Aztán hűtővíz csere rossz, mert közös körön van a tartály és a csőrendszer is, nem külön tartályból szív. Leeresztő csavar nincsen.

Ékszíjfeszítő nincsen a Golf IV-en sem, a generátor tologatásával állítod be vagy nem.

Hülye szabványú spéci olajak kellenek: motorolaj G12-es hűtővíz, stb...

Kék parasztvakítós műszerfal=zsákutca; kis jobbos tükör=zsákutca, Pumpe-Düse TDI=zsákutca, G-Lader=zsákutca, stb...


Utoljára, de nem utolsóként: 10 parasztul járdára parkoló/vészvillogóval a sáv közepén megálló parasztból 8 VW-es vagy Audis...
Jellemzően a régebbi Golf IV és Passat TDI az arcoskodó, rövid zseléshajú, életművész, kreatinfoszfát-fogyasztó primkó autója, akinek a menő kocsi és a buta plázacica jelenti az életcélt, a felkokszolt tyúkmelle mellett...
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.21 20:07:47 írta barna.czukor »

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3331 Dátum: 2010.04.21 20:34:06 »
Az összes VW-es ismerősöm imádja a kocsiját és mindegyik szív mellette minden féle hibával állandóan. Pl.: Bora: kormányműhibák; Golf IV: katalizátorhibák, TDI: magas olajfogyasztás, stb.

Mellesleg elég megnézni egy 2000 utáni Borát vagy Golf IV-et: 1,6-os ócska 8 szelepes motor, amely technikát kb 1985-ben alkalmazott a Toyota vagy bármely japán...

Aztán hűtővíz csere rossz, mert közös körön van a tartály és a csőrendszer is, nem külön tartályból szív. Leeresztő csavar nincsen.

Ékszíjfeszítő nincsen a Golf IV-en sem, a generátor tologatásával állítod be vagy nem.

Hülye szabványú spéci olajak kellenek: motorolaj G12-es hűtővíz, stb...

Kék parasztvakítós műszerfal=zsákutca; kis jobbos tükör=zsákutca, Pumpe-Düse TDI=zsákutca, G-Lader=zsákutca, stb...


Utoljára, de nem utolsóként: 10 parasztul járdára parkoló/vészvillogóval a sáv közepén megálló parasztból 8 VW-es vagy Audis...
Jellemzően a régebbi Golf IV és Passat TDI az arcoskodó, rövid zseléshajú, életművész, kreatinfoszfát-fogyasztó primkó autója, akinek a menő kocsi és a buta plázacica jelenti az életcélt, a felkokszolt tyúkmelle mellett...
:yes:  :D Köszi Barna...  ;) Erről beszéltem én is, kicsit szűkszavúbban...  :D

TZoli

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3332 Dátum: 2010.04.21 21:06:37 »
Én főleg VW csoportot szervizelek, Golf IV-en van automata ékszíjfeszítő, leeresztő csavar is van a hűtőn IV-től felfelé, a dízeleken egész biztos, de ha jól emlékszem a benzinesen is
PDTDI-t is rengeteg csinálok, 1.4, 1.9, 2.016V, vezérléscserék komplett, olajcsereintervallumot le kell venni 30.000km-ről, 15.000-re, így kihúzza 1L olaj utántöltéssel a 15ezres intervallumot.
Kb. 15 darab Octavia II 1.9 és 2.0 PD fut a szervizelésemmel (cégesek) + néhány Altea, meg Fabia 1.4 PD.
Komolyabb gond nincs velük, pedig  van amelyik túl van 270.000km-en.
Trapézszilentblokkok elöl, hibás légzsák kábel, féklámpakapcsolók, elvétve kuplung felső munkahenger, nagyjából ennyi a gond ami több autón is kijött ezek közül
120.000 ezrenként nagy a szervízköltség a vezérléscsere miatt, gyári alkatrészekből csinálom ezeket, és nagyon jó meló, persze kell néhány célszerszám a vezérléshez, a szilentblokkhoz, a fékhez, de nekem visszahozza az árát.
A nagynyomású rendszerével sincs gond ha normális anyagot kap, egyetlen egyen kellett egy 1db PD elemet cserélni meghibásodás miatt, és az egyiken komplett hengerfejet, tartósan hajtották pályán 190-200 körül, kifújta a hengerfejtömítést, a hengerfej kuka lett.
Én simán beválllnék egy 1.9 vagy 2.0PD-t  Octavia II-be, a 16 szelepes 140 lovas kegyetlenül megy és jó autó, szerintem lesz is egyszer ilyenem. Kár hogy ezek a cégesek közül nem tudok venni, mert szlovák rendszámosok és teherautók mind (kombik elválasztóráccsal), 300.000km után el szokták őket adni vagy beszámolják újakba.

Toyotába is speciális fagyálló kell, PDTDI-be motorolaj LM Top Tec4200 oszt csókolom (Én ezt használom bennük)  (esetleg Diesel High Tech), EDGE TD, van választék...
E12 1.4 D4D-n kell a hosszbordás szíjat a generátor tologatásával feszíteni, mert nincs automata feszítő....

Golf V-be, Touranokba, Jettákba, 1.6 8V benzin még 2005-2007ben is (BSE motorkód) az elég here, de van sok ettől jobb motorja a VW-nek, jóval több mint a Toyotának



barna.czukor

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3333 Dátum: 2010.04.21 21:17:58 »
Én szervizelek Golf II-t és III-at rendszeresen, azokat eléggé jól ismerem. Úgy emlékszem, hogy a IV-esen sem volt automata szíjfeszítő, de ebben hiszek neked, mert már az régen volt.

Sok ismerősöm panaszkodik a kocsikra, nem én találtam ki. A hűtőn én nem találtam leeresztőcsavart sehol, legutóbb II-est szervizeltem, azon pl. fél órát kerestük. A csöveket kellett széthúzni, eléggé macerás volt a csere. A fékmunkahengerei eresztettek, a légszívócsöve kihasadt, a kilincse konstrukciósan halál, amíg az ilyen korú japánnal nem tapasztaltam ezeket.
A lenyomós rükvértz is megvadul, x km után egyes helyett állandóan hátramenetbe rakod a kocsit. A szervízelt II-es Golf belül kigyulladt, mert a bal bajuszkapcsolója zárlatos lett...

Ismerősöm 1.9 PDTDI A4-ese 5e km alatt 1 liter olajat eszik, szintúgy a másik ismerős 1.9 PDTDI Passatja. Az A4-esen 20e után cseréltek 2 PD részt a 8 (asszem) hangszórós hifi erősítőjével együtt. Új korától kezdve füstöl a kocsi.

A Toyotába nem kell spéci fagyálló, gyakorlatilag az LM-tól a Mobilon át a gyári Toyota LLC-ig minden jó, míg a VW-be G11 vagy G12 vagy G12+ az előírás.
Aztán minden egyes kocsinál nézzed meg, hogy melyik 50x.00x-es szabványú olaj kell. Amelyik hosszított csereperiódusú diesel, abba 507 kell, anélkül nem megy el annyit, azt meg kevés olaj tudja... Nem egyszerű szerintem.


TZoli

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3334 Dátum: 2010.04.21 21:38:49 »
Golf II az kuka úgy ahogy van, eljárt felettük az idő, olyan öreg autókkal nem foglalkozok. IV-esen 1000% hogy van, benzinesen is és  dízelen is automata feszítő
Tudom hogy sok PD zsákbamacska, de ezek közül nem produkált egyik sem ilyen hibát, normális anyagot kell tankolni

Tudom hogy melyikbe milyen olaj kell...
Top Tec 4200 tudja az 507-et

A  Corollámba meg semmilyen fagyállót nem tennék a gyári helyett

De ne OFFoljunk itt tovább

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3335 Dátum: 2010.04.22 00:03:42 »
Haver 1.5 éves Octavia RS PDTDI 170 LE autójába rendszeresen adom az 507 00 -ás 5W30-ast utántöltésre... Nemrég egy DPF hibajelző miatt szívott vele, már tiszta ideg tőle... 7 milláért???? Fel is gyújtanám....  :censored:

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3336 Dátum: 2010.04.22 00:08:14 »
A PDTDI konstrukció úgy rossz, ahogy van (a sima TDI-k még legalább értek vmit...), a vw itt is tévúton járt...Most már ők is CR dízeleket gyártanak....Csak kb. 10 évet késtek vele..  [rohog]

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3337 Dátum: 2010.04.22 00:26:17 »
Diszlexiások figyelmébe: elírtam, Golf VI az über-hatch.
"A stílus maga az ember..."  :tt2: A személyeskedő megjegyzéseid helyett ezt is írhattad volna: BOCSÁNAT, elszúrtam...  ;)

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3338 Dátum: 2010.04.22 06:54:28 »
Szerintem ezeket a "haver problémás fosvágenje így meg úgy" történeteket az Off topic / Egyéb autók -hoz kellene írni. Ha kíváncsi leszek rá, ott fogom keresni.  :flowers:

Peti

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3339 Dátum: 2010.04.22 08:59:09 »
Inkább oda se :surrender:

off topic / teljesen off

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3340 Dátum: 2010.04.22 12:21:59 »
nemrég azt mertem irni hogy fosvágen :lol:
meg is szoltak itt az oldalon érte :wacko:
Nekem két bajom van az ilyen megnyilvánulásokkal: egyik, hogy gyerekesnek tartom....mondjuk én 31éves vagyok, lehet túl öreg vagyok már?  :szemez:
Másik bajom, hogy én szimpatizálok a VW-vel is, és a Toyota-val is, akkor most ilyenkor mi van?  :surrender:  :D
Semmi. Vannak VW-k, amiket előbb/ugyanúgy megvennék, mint a nekik megfelelő Toyotát - és létezik ennek a fordítottja is. Típusa válogatja, nomeg nem mindegy hogy hány évesen veszi az ember stb stb stb. Szóval ezer szempont van, ami befolyásolhatja a döntést. Fosvágenezni pedig ugyanolyan színvonalú dolog, mint totojázni és rizsrakétázni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3341 Dátum: 2010.04.22 12:23:42 »
Diszlexiások figyelmébe: elírtam, Golf VI az über-hatch.
"A stílus maga az ember..."  :tt2: A személyeskedő megjegyzéseid helyett ezt is írhattad volna: BOCSÁNAT, elszúrtam...  ;)

Megkérnélek mindkettőtöket, hogy a személyeskedő, gúnyolódó hangvételt hanyagoljátok.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

barna.czukor

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3342 Dátum: 2010.04.22 12:27:09 »
Nekem a rizsrakéta tetszik.  :lol: Szerintem aranyos.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3343 Dátum: 2010.04.22 12:46:05 »
Sztem folytassátok priviben!
Nem mellesleg jópár oldala full off a topic, térjük vissza a Corollát, Aurist szeretnék venni témához itt.  :flowers:
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #3344 Dátum: 2010.04.22 13:11:24 »
Igazad van.

Töröltem a saját hozzászólásomat (belefolytam egy személyes hangvételű vitába, amibe nem kellett volna), és az arra adott válaszokat.
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.22 13:27:15 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )