Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565561 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Tondach

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
Re:TS
« Válasz #9525 Dátum: 2014.11.25 21:25:44 »
Köszi.Azt az érzést senkinek nem kívánom.Így utólag belegondolva sokkal jobban jártam:)Ég és föld a két autó.Igaz az külsőre belsőre nagyon szép volt.De közel sem ment így mint ez.!Be is dobta az összes lámpát a műszerfalon 15 km után a fekete.Szerintem jó vételt csináltam.
Használd sokáig és vigyázz rá nagyon! ;)

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9526 Dátum: 2014.11.25 21:32:11 »
A szürkét néztem, katasztrófális állapotban van. 3 helyen újra fényezve, lóg füle-farka.

Egy 10 éves autóról van szó. Miért baj az, ha pár helyen újra van fényezve ? Legalább a gazdája törődött is vele nem hagyta úgy.
A lógás se világos.
10 éves autókat nem olyan szemmel kéne nézni , mint amit most toltak ki a szalonból.

CorollaT-sport

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 16
Re:TS
« Válasz #9527 Dátum: 2014.11.25 21:39:26 »
Tudok Én mutatni neked olyan 11 éves autót ami szalon állapotban van. Annak gondos szerető gazdája van.

Nem az újra fényezéssel van a baj, hanem a fényezés minőségével.+ színeltérések vannak az egyes elemek között. A lóg füle-farka kifejezés alatt azt értem, hogy "kitűnő" állapotban van meghirdetve, ennek ellenére az első lökhárítót nem tudom mi tartja a helyén, az oldalsó küszöb szintén lötyög, a szélvédőjén kavics felverődések sokasága van.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9528 Dátum: 2014.11.25 21:40:22 »
Használd sokáig és vigyázz rá nagyon! ;)
Tied került újabb forumos kézbe?
Jó döntés volt!  :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Tondach

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
Re:TS
« Válasz #9529 Dátum: 2014.11.25 21:45:24 »
Igen,ma történt meg az adás-vétel és tudom,hogy jó gazdája lett.A barátnöm megsiratta,amikor otthagytuk.

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9530 Dátum: 2014.11.25 21:47:26 »
Sziasztok fórum tagok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Egy 10 éves álom megvalósításán fáradozom, ami egy corolla t-sportot takar. :) Nagyon nehéz jó állapotút találni sajnos. Vagy sok a km-bennük, (ha egyáltalán a 150-190 ezer km. annak számít.) illetve mindegyiknél bedobott egy hibakódot (narancssárga led kivillant.) Van egy amit néztem jó állapotú a korához képest, 6200-fölött szépen húz... Viszont sajnálatos módon ennél a járgánynál már alapból világít a motormeghibásodást jelző sárga led a műszerfalon. Annyi még, hogy egy celica ts motorját kapta meg a corolla kasztni, mivel az előző tulaj olaj nélkül használta és csapágyas lett neki a motor, illetve az alapjárata is 1200rmp körüli.Azt mondták a toyota szervizben a tulajnak, hogy a pillangó szelepet kell csak kitakarítani.  Szerintetek mennyire reális ez a dolog? Illetve a a motormeghibásodást jelző lednek köze lehet a magas alapjárathoz?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Ákos

Elég sok dolgot leírsz így egyszerre de nézzük sorban.

1, a motorcsere nem gond , mert a 2ZZ motort szerelték E12 Coriba meg  T23 Celikába is. Még Lotusba is meg sokminden másba.
Éppen csereszabatosak.

2. Sok km: nem az számit, az számít azalatt amíg ment megkapta e az olajat rendesen.
A Toyotás taxisok is elmennek 4-500 ezer km-eket és még csak a motornak sincs semmi baja.

3,Hibakód: tudjuk már meg MIÉRT jön elő. Addig csak vaklárma. Akár még világíthat is, ha tudod MIÉRT világít.
Pl. egy P0420-as miatt világíthat de ha a CO kibocsátása amúgy jó nem is kell vele foglalkozni. A Toyota ECU-k gyakran dobják a P0420-at de ettől még semmi baja nem lesz a motornak és lehet használni. Ki kéne olvasni tehát a kódot, hogy mi is.
Nálam néha előjön, kiütöm aztán 1 év múlva megint előjön. Teljesen rendszertelenül. Nem kell foglalkozni vele, mert nem fogod tudni megcsinálni.
CSerélheted a szondákat újra a katalizátort is újra még úgy is előjöhet. Sajnos elő is jön.

4., Lehet, hogy elszállt az olajpumpa és nem kapott olajat. Azért olaj nélkül biztos nem használták azt.
Ez egy 2ZZ hiba bár pl. Szuti, aki sokat pályázott egy ilyennel neki pl. SOSE volt olajpumpa hibája.
Venni kell bele egy gyárit vagy attól jobbat van belőle japán vagy USA minőségi utángyártás ami a gyárinál erősebb nem olcsó de biztonságot ad.

5. Alapjárat: Meg kell nézni mi okozza. Egy rutinos szerelő 30 perc alatt megoldja , ha olyan a hiba. TPS ( gázpedál pozició Szenzor hibára gyanakszom, nincs lenullázva vagy lehet alapjárati motor, ami megszorulhatott ) . De ezeket szerelő nézze meg. Alapjárati motor 20 ezer bontottan ki kell cserélni és no problem. Nekem is ez volt régebben.

Ezeket át kell nézni és le kell tisztázni és amit lehet alkudni kell. Pl. az említett olajpumpa 500 USD .De nem kell vészesen elhatárolódni sem a dologtól. Ezeket a költségeket + szerelést engedje el az árból, ennyi.
Minden javítható egy határig , ameddig nekünk megéri. Mi döntjük el hol ez a határ annak tudatában mit is szeretnénk. De mivel a kínálat azért elég behatárolt , kompromisszumokat kell kötnünk.


« Utoljára szerkesztve: 2014.11.25 21:53:47 írta totya11 »

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9531 Dátum: 2014.11.25 21:55:30 »
Igen,ma történt meg az adás-vétel és tudom,hogy jó gazdája lett.A barátnöm megsiratta,amikor otthagytuk.
És Te nem? Szégyelld össze magad!  :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Tondach

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
Re:TS
« Válasz #9532 Dátum: 2014.11.25 21:58:02 »
Én annál keményebb vagyok és remélem,hogy a következö még jobb lesz.

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:TS
« Válasz #9533 Dátum: 2014.11.25 22:00:07 »
Igen,ma történt meg az adás-vétel és tudom,hogy jó gazdája lett.A barátnöm megsiratta,amikor otthagytuk.

Mi lesz helyette, ha megkérdezhetem?  :innocent:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9534 Dátum: 2014.11.25 22:02:34 »
Tudok Én mutatni neked olyan 11 éves autót ami szalon állapotban van. Annak gondos szerető gazdája van.

Tényleg ? De biztos nem eladó ugye ? Vagy elhiszed hogy még soha semmije nem volt újrafényezve ? DE ha lett is volna, ismétlem önmagam:  az NEM GOND egy 10 éves kocsinál.

Nem az újra fényezéssel van a baj, hanem a fényezés minőségével.+ színeltérések vannak az egyes elemek között. A lóg füle-farka kifejezés alatt azt értem, hogy "kitűnő" állapotban van meghirdetve, ennek ellenére az első lökhárítót nem tudom mi tartja a helyén, az oldalsó küszöb szintén lötyög, a szélvédőjén kavics felverődések sokasága van.

Micsoda problémák már, hát hol élünk mondd már meg.......:)))) Most mi lesz ?
Első lökös: vagy veszek bontottan 20-ért egy teljesen jót vagy megnézem ezt mije tört le és ha lehet megcsináltatom műanyagossal.
Oldalsó küszöb: szélvédőragasztó és úgy oda tapad , hogy nem fogod tudni kézzel se letépni csak letörni ........
Mi maradt még ? Ja, szélvédő..
Mivel az autó a közúton közlekedett lehet rajta kavicsfelverődés. Szerintem senki se mondta a kocsiról, hogy egész végig egy garázsban vagy vitrinben állt és csak kiállításokra hordták.
10 éves az autó ismétlem. Nem értem a csodálkozásodat.

Az már más kérdés az eladó ehhez hogyan viszonyul, én pl. megegyeztem vele, hogy a javítás árát engedje le. Nem ellenkezett.



lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9535 Dátum: 2014.11.25 22:14:35 »
Én annál keményebb vagyok és remélem,hogy a következö még jobb lesz.
Keménység ide vagy oda, Én  megkönnyeztem a d4d-met mikor elvitték. Sok kellemes emlék fűzött hozzá.  :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9536 Dátum: 2014.11.25 22:50:45 »
Elég sok dolgot leírsz így egyszerre de nézzük sorban.

1, a motorcsere nem gond , mert a 2ZZ motort szerelték E12 Coriba meg  T23 Celikába is. Még Lotusba is meg sokminden másba.
Éppen csereszabatosak.

2. Sok km: nem az számit, az számít azalatt amíg ment megkapta e az olajat rendesen.
A Toyotás taxisok is elmennek 4-500 ezer km-eket és még csak a motornak sincs semmi baja.

3,Hibakód: tudjuk már meg MIÉRT jön elő. Addig csak vaklárma. Akár még világíthat is, ha tudod MIÉRT világít.
Pl. egy P0420-as miatt világíthat de ha a CO kibocsátása amúgy jó nem is kell vele foglalkozni. A Toyota ECU-k gyakran dobják a P0420-at de ettől még semmi baja nem lesz a motornak és lehet használni. Ki kéne olvasni tehát a kódot, hogy mi is.
Nálam néha előjön, kiütöm aztán 1 év múlva megint előjön. Teljesen rendszertelenül. Nem kell foglalkozni vele, mert nem fogod tudni megcsinálni.
CSerélheted a szondákat újra a katalizátort is újra még úgy is előjöhet. Sajnos elő is jön.

4., Lehet, hogy elszállt az olajpumpa és nem kapott olajat. Azért olaj nélkül biztos nem használták azt.
Ez egy 2ZZ hiba bár pl. Szuti, aki sokat pályázott egy ilyennel neki pl. SOSE volt olajpumpa hibája.
Venni kell bele egy gyárit vagy attól jobbat van belőle japán vagy USA minőségi utángyártás ami a gyárinál erősebb nem olcsó de biztonságot ad.

5. Alapjárat: Meg kell nézni mi okozza. Egy rutinos szerelő 30 perc alatt megoldja , ha olyan a hiba. TPS ( gázpedál pozició Szenzor hibára gyanakszom, nincs lenullázva vagy lehet alapjárati motor, ami megszorulhatott ) . De ezeket szerelő nézze meg. Alapjárati motor 20 ezer bontottan ki kell cserélni és no problem. Nekem is ez volt régebben.

Ezeket át kell nézni és le kell tisztázni és amit lehet alkudni kell. Pl. az említett olajpumpa 500 USD .De nem kell vészesen elhatárolódni sem a dologtól. Ezeket a költségeket + szerelést engedje el az árból, ennyi.
Minden javítható egy határig , ameddig nekünk megéri. Mi döntjük el hol ez a határ annak tudatában mit is szeretnénk. De mivel a kínálat azért elég behatárolt , kompromisszumokat kell kötnünk.
Az olyan autot, aminek minden visszajelzoje vilagit a.muszerfalon qva messzire el kell kerulni! Milyen tulaj az, aki igy hasznalta es arulja az autojat? Egy igenytelen paraszt. Sose vennek ilyen kocsit, akkor szazszor inkabb egy makulatlan 1.6-ost mint egy igenytelen szart. Amikor en kerestem TS-t pont ket eve is voltak hasonlo gyongyszemek elszakadt ulesallitoval, hibakodok tomkelegevel, kitort kodlampaval, rohado sarvedovel amiket a kedves elado elfelejtett megemliteni. Ott kellett volna rahajlitgatni a fejere a csomagterajtot. A masik kedvencem az az otajtos TS volt, aminek vegig volt hasitva az oldala jo melyen (nem karc, hanem majdnem szetnyilt lemez), az arc meg azt mondta, azert nem csinaltatja meg, mert akkor azt hiszik torve volt az oldala. Bakker, mert igy marha szep volt (egyebkent szetcigarettazott, kiegetett belsovel es tiszta olajsaras motorral). Egy soproni arc meg elmondta, hogy a fekete TS-eben mar eltort a vezermutengely. Ezek engem jo tavol tartanak a vasarlastol. Sikerult is serulesmentes, buzeralasmentes kocsit talalnom, nem.is koltottem ra olajcseren kivul sok mindent.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9537 Dátum: 2014.12.01 15:21:04 »
November utolso heteben reggel f8-kor Budarol Pestre a Lanchidon piros TS 5-ajtos gyari felnin ultetve forumtars volt? Esetleg Vakator? :)

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #9538 Dátum: 2014.12.01 19:37:38 »
Elvileg én volnék az új boldog tulaj:)A fekete is volt az enyém 15 perc és 15 km erejéig egy hónapja:)

Gratulálok hozzá :)
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #9539 Dátum: 2014.12.07 19:52:05 »
Pénteken bementünk Ombre977 fórumtárssal a toyotás talira (az enyémmel)...utána kipróbáltam a TS-ét.. csak gratulálni tudok hozzá...jól megy :)és egyben van :)
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.