Mint tudjátok, nem vok TS sőt még Toyota tulaj sem, de azért olvasom ezt a topicot. Egy kis mosolyogtatás nem árthat meg, főleg ha amúgy sem pörög semmi dúrva téma. Nem hiszem, hogy kétségbe kellene esni
Tudjuk,nem is es a baj hanem, mint az ùj srác aki Ts-t akar venni ha visszaolvasna 10 oldalt semmi hasznosat nem
találna csak hogy wakawakàztok.Nem baj ha nem pörög, de hasznos...
Na sziasztok!
Erre reagálva, nekem az is pozitív hogy látom hogy itt jó a társaság és megy az ökörködés, ez is vonzó. Beszéltem Vakatorral telefonon, köszi neki minden infot innen is. Szuti neked is köszi a számot, azért nem hívtalak még mert nem lenne időm megnézni a kocsit és dumálgatni kicsit most vasárnap estig annyira be vagyok táblázva.
A tatai TS nagyon korrektnek tűnik, körbemértük mindenhol gyári a fényezés, szervizkönyves, Toyotás ismerős is lehívta az adatokat amit látott, teljesen tiszta törésmentes autónak tűnik. Az állapota nagyon patika, tényleg rendkívül megkímélt, bár viszonylag sok km (90e) van benne. Jövő hét elején kiderül a dolog sorsa, ha ez nem jön össze akkor a Te autód ügyében feltétlenül kereslek, de ha összejön , akkor is szívesen mennék majd a találkozókra "beilleszkedni" !
Korábban nem vezettem még semmilyen Toyotát, pláne nem TS-t. Az autó nagyon tetszik, a lift pedig egy csodálatos dolog. Igaz csak egyszer sikerült a próbaút alatt valóban kipróbálni, mert a tulaj (idős bácsi) mondogatta hogy váltsak följebb följebb, ott is elég erős .
Mit gondoltok mit érdemes a következő szemle alkalmával alaposabban megnézni (ekkor kerül az ügy végére pont). Az állapota és a kapott információk alapján nagyon jónak tűnik. Az lehetséges, hogy a hengerfejet a Yamaha gyártja ebbe az autóba (ugyanis ilyen feliratot láttam rajta), a szíj pedig Mitsubishi volt.
Bocs a kisregényért, gondoltam informálok.
Nah csak közbeszólók én is
Pl azt próbáldd ki, hogy magas fordulaton 1-2-3 ban értsd 7-7.5ezer körül hogy megy a váltás....
Azt is próbáldd ki, hogy visszaváltásnál, viszonylag magasabb fodulaton hogy viselkedik a váltó... ( nem kerreg, recseg, akad )
Ezt azért kell kipróbálni, mivel a szinkronfék már 90ezer körül nagy % kinyiffan, főleg, ha nem cserélik a váltó olajat...
És nem ezért dumálta a ***i, hogy váltsál feljebb, nehogy észrevedd? Mert ha erről van szó, akkor 300ezer a javítása mert garit már nem tudsz rá venni, ha rossz a gép - és elég komoly átvizsgálást csinálnak, mielőtt megkötik veled a garanciát
Én is eladom az enyémet, csak én egy év Toyota garival - a héten vettem rá:) ( azaz a gépem csissz állapotban van, a szervíz szerint is ) !!! GYári érték mindenhol a fényben + 2 szett felni + szervíz (olaj+szűrők)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts_1-ev_toyota_garanciaval-4106727Ha végig gondolod, és veszel alá 17" felnit gumival az már kapásból min. 250 000Huf (ami,köztudodd - hogy kell rá!!) és akkor még mindig szépítgetnéd
Szutié jó választás lenne tutira még, mert ő is aztán Froma1 minőségű cuccokkal kényesztette a kocsiját az előírtakon felül!
Sajna a Piros Tatai cuccról nem tudunk semmitm nem volt közéleti szereplő...