hmm... most erre mit mondjak... Jókor jut eszedbe!
Nem tudom. Én a Toyota Mayer-nél vizsgáltattam be (Budakeszin), azért ott, mert ott volt egy srác, aki értett a TS-hez. Szerintem még a Toyota márkaszervizekben is kevesen vannak, akik értenek a TS-hez. Ha van ott olyan, akkor rendben, ha nincs, akkor maximum az általános átvizsgálást tudják megoldani. Mindenképpen nézd meg, próbáld ki a váltót. Pörgesd fel 8000-ig, válts egy gyorsat, legalább 1-2-3 ig. Ha nem recseg, nem nehéz a váltó, akkor nem lehet nagy baj vele (persze előtte melegítsétek be alaposan a motort). Normális fordulaton is próbáld ki ugyanezt visszafelé. Nézd meg milyen a lift. Ha nincs széthajtva, elég alaposan kell érezni 6200-nál a vezérlés-váltást, főleg 1-es és 2-es fokozatban. Hallgasd meg a motort, nekem kicsit dízelesnek tűnt, mert a motor láncos, de tiszta hangja kell, hogy legyen. Ne csörögjön, ne kopogjon. Nem vagyok profi, de szerintem ha ezek rendben vannak, akkor mást nagyon nem tudsz megtenni.
Talán Szuti tud még valami okosat mondani.
Szerintem az olaj színe még lehet egy fontos jel, ha tele van töltve, és szép a színe, akkor figyeltek az olajra. Ha fekete, és a minimum közelében van, akkor az elgondolkodtató...
Mit néztetek eddig? Mi újat tud még mondani a mostani átvizsgálás? Az előéletét megnézetted, nem?