S vajon mibe kerül ez a móka? És mennyit hoz?
Minden apróság hoz egy kicsit és kitárgyaltuk a könnyebb lendkerék semmit nem hoz csak a gyorsulási időt javítja. Ahhoz hogy gyorsan menjen egy autó ahhoz mindig energiára lesz szükség és ezt mindig is veszteségesen lehet belevinni. De ha csökkentünk pár veszteséget azzal javítunk az összeredményen . Nyilván 1 tuning nem tuning, ahhoz hogy eredmény is legyen jobb kuplungra, futóműre, merevítésre, szilentekre lesz majd szükség. Meg persze erősebb motorra. A TS motorja erős azzal már csak turbósítással lehetne erőt növelni de olyan magas a motor kompresszióaránya, hogy igen hamar szétmenne a motor a turbótól. Tehát a motort nagyon nem érdemes bántani max. egy sztróker kitt amitől, löketet növelünk és közel 2 literrel megyünk ott már a lift is durvábbat tol majd de ahhoz sem árt egy picivel jobb dugattyú meg gyűrű. Egy 2000 köbcentis TS már azért lerendezne pár nagyzolót az tuti. Szigorúan csak szívómotorral persze mert a sztrókerrel mégnagyobb olyan 13:1-hez kompressziót kapunk ami már brutál. Igaz megy is mint állat de az is biztos , hogy 100-as oktánszámú benzinnél nem lehetne kisebbel tankolni bele és itt az E85 képbe jöhet azzal még +5-8 %-ot adhatunk a lovacskáknak. Meg az előgyújtásnak de ezt a TS Yamaha motorja talán önállóan is megoldja izomból, erre lett kitalálva. Jobb benzintől jobban is megy, nem vicc.
Hóóó, hohóó lovacskáim , gyertek csak ide
)))És minden kivülről nem is látszana.
Na jó, az E85power kitt az mindenképpen kell bele és be is kell állítani csak kérdés elegek lesznek e az injektorok a transzporthoz.
Egy Celica TS-el meg akarták ezt csinálni de végülis gyávák voltak aztán nem csinálták meg.