Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565614 alkalommal)

0 Felhasználó és 14 vendég van a témában

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: TS
« Válasz #6690 Dátum: 2010.09.01 16:39:46 »
Elképzelhető, hogy a facelifttel változott, butaság lett volna, ha pont a Toyota hagyja ki, még a kia Cee'dben is kétoldali újabban a légkondi, biztos, hogy a Corikban is.
Ja, varjal, corollan egyaltalan volt facelift? Sztem nem :)
Idén volt Corolla facelift

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
Re: TS
« Válasz #6691 Dátum: 2010.09.01 17:02:30 »
Hat most mar en is kivancsi vagyok :) A kmr altal belinkelt kepeken meg manualis klima van, nem donti el a dolgot...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: TS
« Válasz #6692 Dátum: 2010.09.01 17:06:31 »
Hat most mar en is kivancsi vagyok :) A kmr altal belinkelt kepeken meg manualis klima van, nem donti el a dolgot...
Sztem van, lenni kell! Gondolj bele, a Corolla semmivel sem másabb, mint az Auris. Nem egy olcsóbb modell, hanem az Auris sedanja. Hol van abban logika, hogy kétoldali klímát csak utóbbiba tesznek?!  :hmmmm: :?:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
Re: TS
« Válasz #6693 Dátum: 2010.09.01 17:15:40 »
Hat most mar en is kivancsi vagyok :) A kmr altal belinkelt kepeken meg manualis klima van, nem donti el a dolgot...
Sztem van, lenni kell! Gondolj bele, a Corolla semmivel sem másabb, mint az Auris. Nem egy olcsóbb modell, hanem az Auris sedanja. Hol van abban logika, hogy kétoldali klímát csak utóbbiba tesznek?!  :hmmmm: :?:
Ez rossz pelda, mert a facelift elottig tuti csak az Aurisban volt! Ezt Misi is megerositette anno...
es most talaltam vegre faceliftes belso kepet, ebben sincs:
Corolla facelift
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.01 17:21:52 írta szazketto »

celicáss

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6694 Dátum: 2010.09.01 17:49:14 »
Könnyített lendkerék: ... ... Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.

Köszi a kimerítő választ.
Nnna.. azt hiszem mostmár valamelyest kezdem kapisgálni, és nem hiszem, hogy egy darabig szükségem lesz versenykuplungra és/vagy könnyített lendkerékre. Így is megy ez a kocsi, mint a p..csa. (bár ez a lendkerekes játék nem hangzik rosszul.)

STOP !
Az F1Racing (Gripforce) féle kuplungot és lendkereket kerüljétek. Ezt az amerikai fórumozók tanácsolták. Nem egy jó minőség.

celicáss

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6695 Dátum: 2010.09.01 17:54:26 »
Még valami: Igazából azt sem nagyon tudom, hogy mik vannak a kocsimban. Most néztem egy TS hirdetést, és felmerült bennem, hogy vajon mi az alapfelszereltség egy facelift-es TS-ben?
Úgy tudom az enyémben van ABS, ASR (kipörgésgátló), EBV (fékerőelosztó), ESP (menetstabilizátor), de szerintem ADS (adaptív csillapító) nincs, illetve ami biztos nincs az a kétzónás digit klíma. Ebben viszont vannak olyasmik is, amik az enyémből hiányoznak: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts-4110758. Kit tud valamit erről? Illetve mire jó az ADS?

Te figyu. Már megvetted az autót nem ?
Mindegy mi van benne ami benne van azzal vetted. Nyugi, minden olyan dolog benne van ami kell és örülhetsz a 2.5 milliós árnak. Szerintem.

celicáss

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6696 Dátum: 2010.09.01 18:01:13 »
Akkor azt vagy elirtak, vagy facelift-nel valtozott valami... Itt pl hol a dual kapcsolo, meg a 2 oldal kulon homersekletallitoja?
Corolla belso kép

Mondjuk nagyon szép a belseje... Kár, hogy a külseje nem tetszik :(
Nekem is ez a hideg elegancia tetszik, és hányni tudnék mindenféle faberakástól is, még a Rolls Roys-tól is... Egyszerűen nekem nem jön be, én az egyszerű, letisztult minimál formákat szeretem. Ezért vagyok Lexus rajongó.
na jó, per pillanat az új OFF E-class Avantgarde tetszik. ON

Hmm, ez nem a TS topik ?????

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6697 Dátum: 2010.09.01 18:14:12 »
Könnyített lendkerék: A lendkerék az egy energiatároló. Perdülete van ami = tömeg x szögsebesség. Ha kisebb a tömeg akkor a szögsebességet kell növelni, hogy ugyanannyi legyen a perdület mint az eredeti nagyobb tömeggel. Fele akkora tömeghez kétszer akkora szögsebesség kell.
Tehát pl. egy 10 kg-os lendkerékkel 1200-as fordulatról már el tud indulni az autó de egy 5 kg-os lendkerékhez már kb. 2000-as fordulat kell, hogy ugyanúgy induljon mint előzőleg.
Magyarán ha a tömegből elveszel, akkor a fordulatot kell növelni, hogy ugyanott legyél mint a nehezebb lendkerékkel. Az energiamegmaradás törvénye itt is érvényes természetesen, tehát a könnyebb lendkerékkel egy árva lóerőt se nyersz mert a könnyebb megpörgetést a hamarabbi lelassulással "fizeted" meg.
Annak jó ez aki szereti pörgetni a motort nagy fordulatszám tartományban, hosszabb távon autózni vele egyenletes sebességgel nehezebb mint a gyári lendkerékkel.
Fidanza flywheel : ez 8.5 font (4.5kg)a gyári TS lendkerék 19 font. (8.6 kg, 60.000 ft.) Szerintem ez túl könnyű én olyan 11-12 font körüli lendkereket vennék, ami még nem annyival könnyebb,   hogy sokat kelljen forgatni. Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.

A vilagert sem szeretnek belekotni a leirtakba, de a keplet nem teljesen helytallo. A perdulet az nem csak a tomegtol es szogsebessegtol fugg, hanem tobbek kozt a sugartol is. Pontosabban N = (1/2*m*r*r) * szogsebesseg. Az elso zarojeles resz tisztes neve tehetetlensegi nyomatek  :flowers:.

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6698 Dátum: 2010.09.01 18:26:31 »
Ja... remek. Akkor mostanra számomra kiderült, hogy a TS az egy "E12". Mindig okosodik az ember.
Így van. A Te gyönyörűséged a 2002-2007 között gyártott E12 Corolla sport verziója, a TS, révén, hogy csak ebben a típusban volt TS. Annak is a faceliftes változata, amit 2004 végétől gyártottak.
Amúgy újabban ne keress logikát a gyári kódban, mert a Te E12-esed után E15 jött ki... közte nem volt semmi.  :wacko:

Szerintem a két szám közé "várták" a Toyotások pl. Tutinet 1,8-assá alakult 1,4-esét... :)
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6699 Dátum: 2010.09.01 18:29:58 »
Még valami: Igazából ... ... Illetve mire jó az ADS?

Te figyu. Már megvetted az autót nem ?
Mindegy mi van benne ami benne van azzal vetted. Nyugi, minden olyan dolog benne van ami kell és örülhetsz a 2.5 milliós árnak. Szerintem.

Örülök, nincs is azzal gond. Csak már olyan régóta keresgélek autót, hogy szerintem egy ideig nem bírok leállni. :)
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6700 Dátum: 2010.09.01 18:33:10 »
Könnyített lendkerék: ... ... lásd ebayes link.

A vilagert sem szeretnek belekotni a leirtakba, de a keplet nem teljesen helytallo. A perdulet az nem csak a tomegtol es szogsebessegtol fugg, hanem tobbek kozt a sugartol is. Pontosabban N = (1/2*m*r*r) * szogsebesseg. Az elso zarojeles resz tisztes neve tehetetlensegi nyomatek  :flowers:.

Najó, csak Celicáss gondolom azért nem "vette be" a képletbe a körátmérőt, mert az ceteris paribus.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6701 Dátum: 2010.09.01 18:53:46 »
Könnyített lendkerék: ... ... lásd ebayes link.

A vilagert sem szeretnek belekotni a leirtakba, de a keplet nem teljesen helytallo. A perdulet az nem csak a tomegtol es szogsebessegtol fugg, hanem tobbek kozt a sugartol is. Pontosabban N = (1/2*m*r*r) * szogsebesseg. Az elso zarojeles resz tisztes neve tehetetlensegi nyomatek  :flowers:.

Najó, csak Celicáss gondolom azért nem "vette be" a képletbe a körátmérőt, mert az ceteris paribus.

Az ugy OK, hogy az osszes tobbi allando, de attol meg nem az a perdulet szamolasank a keplete...

celicáss

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6702 Dátum: 2010.09.01 19:26:04 »
Könnyített lendkerék: A lendkerék az egy energiatároló. Perdülete van ami = tömeg x szögsebesség. Ha kisebb a tömeg akkor a szögsebességet kell növelni, hogy ugyanannyi legyen a perdület mint az eredeti nagyobb tömeggel. Fele akkora tömeghez kétszer akkora szögsebesség kell.
Tehát pl. egy 10 kg-os lendkerékkel 1200-as fordulatról már el tud indulni az autó de egy 5 kg-os lendkerékhez már kb. 2000-as fordulat kell, hogy ugyanúgy induljon mint előzőleg.
Magyarán ha a tömegből elveszel, akkor a fordulatot kell növelni, hogy ugyanott legyél mint a nehezebb lendkerékkel. Az energiamegmaradás törvénye itt is érvényes természetesen, tehát a könnyebb lendkerékkel egy árva lóerőt se nyersz mert a könnyebb megpörgetést a hamarabbi lelassulással "fizeted" meg.
Annak jó ez aki szereti pörgetni a motort nagy fordulatszám tartományban, hosszabb távon autózni vele egyenletes sebességgel nehezebb mint a gyári lendkerékkel.
Fidanza flywheel : ez 8.5 font (4.5kg)a gyári TS lendkerék 19 font. (8.6 kg, 60.000 ft.) Szerintem ez túl könnyű én olyan 11-12 font körüli lendkereket vennék, ami még nem annyival könnyebb,   hogy sokat kelljen forgatni. Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.

A vilagert sem szeretnek belekotni a leirtakba, de a keplet nem teljesen helytallo. A perdulet az nem csak a tomegtol es szogsebessegtol fugg, hanem tobbek kozt a sugartol is. Pontosabban N = (1/2*m*r*r) * szogsebesseg. Az elso zarojeles resz tisztes neve tehetetlensegi nyomatek  :flowers:.

Amit Te írsz az a forgási (mozgási) energia. Amit én az a perdület, a két dolog nem keverendő.
Van a lendület mozgásra: L = M x V. Tömeg x sebeség. Ugyanez forgásra : tömeg x szögsebesség.

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6703 Dátum: 2010.09.01 19:29:37 »
Könnyített lendkerék:...Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.

A vilagert ...nyomatek  :flowers:.

Amit Te írsz az a forgási (mozgási) energia. Amit én az a perdület, a két dolog nem keverendő.
Van a lendület mozgásra: L = M x V. Tömeg x sebeség. Ugyanez forgásra : tömeg x szögsebesség.

Hátradőlve végigolvasom a szakmai eszmecserét...
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6704 Dátum: 2010.09.01 19:55:06 »
Amit Te írsz az a forgási (mozgási) energia. Amit én az a perdület, a két dolog nem keverendő.
Van a lendület mozgásra: L = M x V. Tömeg x sebeség. Ugyanez forgásra : tömeg x szögsebesség.

Folyt. itt....