A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Idézetet írta: bepi81 - 2010.09.01 15:16:17Elképzelhető, hogy a facelifttel változott, butaság lett volna, ha pont a Toyota hagyja ki, még a kia Cee'dben is kétoldali újabban a légkondi, biztos, hogy a Corikban is. Ja, varjal, corollan egyaltalan volt facelift? Sztem nem
Elképzelhető, hogy a facelifttel változott, butaság lett volna, ha pont a Toyota hagyja ki, még a kia Cee'dben is kétoldali újabban a légkondi, biztos, hogy a Corikban is.
Hat most mar en is kivancsi vagyok A kmr altal belinkelt kepeken meg manualis klima van, nem donti el a dolgot...
Idézetet írta: szazketto - 2010.09.01 17:02:30Hat most mar en is kivancsi vagyok A kmr altal belinkelt kepeken meg manualis klima van, nem donti el a dolgot...Sztem van, lenni kell! Gondolj bele, a Corolla semmivel sem másabb, mint az Auris. Nem egy olcsóbb modell, hanem az Auris sedanja. Hol van abban logika, hogy kétoldali klímát csak utóbbiba tesznek?!
Idézetet írta: celicáss - 2010.08.30 19:10:08Könnyített lendkerék: ... ... Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.Köszi a kimerítő választ.Nnna.. azt hiszem mostmár valamelyest kezdem kapisgálni, és nem hiszem, hogy egy darabig szükségem lesz versenykuplungra és/vagy könnyített lendkerékre. Így is megy ez a kocsi, mint a p..csa. (bár ez a lendkerekes játék nem hangzik rosszul.)
Könnyített lendkerék: ... ... Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.
Még valami: Igazából azt sem nagyon tudom, hogy mik vannak a kocsimban. Most néztem egy TS hirdetést, és felmerült bennem, hogy vajon mi az alapfelszereltség egy facelift-es TS-ben? Úgy tudom az enyémben van ABS, ASR (kipörgésgátló), EBV (fékerőelosztó), ESP (menetstabilizátor), de szerintem ADS (adaptív csillapító) nincs, illetve ami biztos nincs az a kétzónás digit klíma. Ebben viszont vannak olyasmik is, amik az enyémből hiányoznak: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.8_ts-4110758. Kit tud valamit erről? Illetve mire jó az ADS?
Idézetet írta: Vakator - 2010.09.01 15:47:46Idézetet írta: szazketto - 2010.09.01 15:06:48Akkor azt vagy elirtak, vagy facelift-nel valtozott valami... Itt pl hol a dual kapcsolo, meg a 2 oldal kulon homersekletallitoja?Corolla belso képMondjuk nagyon szép a belseje... Kár, hogy a külseje nem tetszik Nekem is ez a hideg elegancia tetszik, és hányni tudnék mindenféle faberakástól is, még a Rolls Roys-tól is... Egyszerűen nekem nem jön be, én az egyszerű, letisztult minimál formákat szeretem. Ezért vagyok Lexus rajongó.na jó, per pillanat az új OFF E-class Avantgarde tetszik. ON
Idézetet írta: szazketto - 2010.09.01 15:06:48Akkor azt vagy elirtak, vagy facelift-nel valtozott valami... Itt pl hol a dual kapcsolo, meg a 2 oldal kulon homersekletallitoja?Corolla belso képMondjuk nagyon szép a belseje... Kár, hogy a külseje nem tetszik
Akkor azt vagy elirtak, vagy facelift-nel valtozott valami... Itt pl hol a dual kapcsolo, meg a 2 oldal kulon homersekletallitoja?Corolla belso kép
Könnyített lendkerék: A lendkerék az egy energiatároló. Perdülete van ami = tömeg x szögsebesség. Ha kisebb a tömeg akkor a szögsebességet kell növelni, hogy ugyanannyi legyen a perdület mint az eredeti nagyobb tömeggel. Fele akkora tömeghez kétszer akkora szögsebesség kell. Tehát pl. egy 10 kg-os lendkerékkel 1200-as fordulatról már el tud indulni az autó de egy 5 kg-os lendkerékhez már kb. 2000-as fordulat kell, hogy ugyanúgy induljon mint előzőleg.Magyarán ha a tömegből elveszel, akkor a fordulatot kell növelni, hogy ugyanott legyél mint a nehezebb lendkerékkel. Az energiamegmaradás törvénye itt is érvényes természetesen, tehát a könnyebb lendkerékkel egy árva lóerőt se nyersz mert a könnyebb megpörgetést a hamarabbi lelassulással "fizeted" meg.Annak jó ez aki szereti pörgetni a motort nagy fordulatszám tartományban, hosszabb távon autózni vele egyenletes sebességgel nehezebb mint a gyári lendkerékkel.Fidanza flywheel : ez 8.5 font (4.5kg)a gyári TS lendkerék 19 font. (8.6 kg, 60.000 ft.) Szerintem ez túl könnyű én olyan 11-12 font körüli lendkereket vennék, ami még nem annyival könnyebb, hogy sokat kelljen forgatni. Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.
Idézetet írta: Vakator - 2010.09.01 15:57:17Ja... remek. Akkor mostanra számomra kiderült, hogy a TS az egy "E12". Mindig okosodik az ember.Így van. A Te gyönyörűséged a 2002-2007 között gyártott E12 Corolla sport verziója, a TS, révén, hogy csak ebben a típusban volt TS. Annak is a faceliftes változata, amit 2004 végétől gyártottak. Amúgy újabban ne keress logikát a gyári kódban, mert a Te E12-esed után E15 jött ki... közte nem volt semmi.
Ja... remek. Akkor mostanra számomra kiderült, hogy a TS az egy "E12". Mindig okosodik az ember.
Idézetet írta: Vakator - 2010.09.01 13:15:46Még valami: Igazából ... ... Illetve mire jó az ADS?Te figyu. Már megvetted az autót nem ? Mindegy mi van benne ami benne van azzal vetted. Nyugi, minden olyan dolog benne van ami kell és örülhetsz a 2.5 milliós árnak. Szerintem.
Még valami: Igazából ... ... Illetve mire jó az ADS?
Idézetet írta: celicáss - 2010.08.30 19:10:08Könnyített lendkerék: ... ... lásd ebayes link.A vilagert sem szeretnek belekotni a leirtakba, de a keplet nem teljesen helytallo. A perdulet az nem csak a tomegtol es szogsebessegtol fugg, hanem tobbek kozt a sugartol is. Pontosabban N = (1/2*m*r*r) * szogsebesseg. Az elso zarojeles resz tisztes neve tehetetlensegi nyomatek .
Könnyített lendkerék: ... ... lásd ebayes link.
Idézetet írta: pzs - 2010.09.01 18:14:12Idézetet írta: celicáss - 2010.08.30 19:10:08Könnyített lendkerék: ... ... lásd ebayes link.A vilagert sem szeretnek belekotni a leirtakba, de a keplet nem teljesen helytallo. A perdulet az nem csak a tomegtol es szogsebessegtol fugg, hanem tobbek kozt a sugartol is. Pontosabban N = (1/2*m*r*r) * szogsebesseg. Az elso zarojeles resz tisztes neve tehetetlensegi nyomatek .Najó, csak Celicáss gondolom azért nem "vette be" a képletbe a körátmérőt, mert az ceteris paribus.
Idézetet írta: celicáss - 2010.08.30 19:10:08Könnyített lendkerék: A lendkerék az egy energiatároló. Perdülete van ami = tömeg x szögsebesség. Ha kisebb a tömeg akkor a szögsebességet kell növelni, hogy ugyanannyi legyen a perdület mint az eredeti nagyobb tömeggel. Fele akkora tömeghez kétszer akkora szögsebesség kell. Tehát pl. egy 10 kg-os lendkerékkel 1200-as fordulatról már el tud indulni az autó de egy 5 kg-os lendkerékhez már kb. 2000-as fordulat kell, hogy ugyanúgy induljon mint előzőleg.Magyarán ha a tömegből elveszel, akkor a fordulatot kell növelni, hogy ugyanott legyél mint a nehezebb lendkerékkel. Az energiamegmaradás törvénye itt is érvényes természetesen, tehát a könnyebb lendkerékkel egy árva lóerőt se nyersz mert a könnyebb megpörgetést a hamarabbi lelassulással "fizeted" meg.Annak jó ez aki szereti pörgetni a motort nagy fordulatszám tartományban, hosszabb távon autózni vele egyenletes sebességgel nehezebb mint a gyári lendkerékkel.Fidanza flywheel : ez 8.5 font (4.5kg)a gyári TS lendkerék 19 font. (8.6 kg, 60.000 ft.) Szerintem ez túl könnyű én olyan 11-12 font körüli lendkereket vennék, ami még nem annyival könnyebb, hogy sokat kelljen forgatni. Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.A vilagert sem szeretnek belekotni a leirtakba, de a keplet nem teljesen helytallo. A perdulet az nem csak a tomegtol es szogsebessegtol fugg, hanem tobbek kozt a sugartol is. Pontosabban N = (1/2*m*r*r) * szogsebesseg. Az elso zarojeles resz tisztes neve tehetetlensegi nyomatek .
Idézetet írta: pzs - 2010.09.01 18:14:12Idézetet írta: celicáss - 2010.08.30 19:10:08Könnyített lendkerék:...Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.A vilagert ...nyomatek .Amit Te írsz az a forgási (mozgási) energia. Amit én az a perdület, a két dolog nem keverendő.Van a lendület mozgásra: L = M x V. Tömeg x sebeség. Ugyanez forgásra : tömeg x szögsebesség.
Idézetet írta: celicáss - 2010.08.30 19:10:08Könnyített lendkerék:...Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.A vilagert ...nyomatek .
Könnyített lendkerék:...Az F1Racing flywheel az 12 lbs (5.4 kg) lásd ebayes link.
Amit Te írsz az a forgási (mozgási) energia. Amit én az a perdület, a két dolog nem keverendő.Van a lendület mozgásra: L = M x V. Tömeg x sebeség. Ugyanez forgásra : tömeg x szögsebesség.