Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565722 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5880 Dátum: 2010.05.09 09:15:29 »
Igen,szoktam egymás mellé tenni 2 videót és úgy csekkolni hol éppen mit csinálok:-)

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #5881 Dátum: 2010.05.09 11:14:29 »
"csak üzembentartóival eladó..."

Magyarul nem eladó, csak fizess másfél millát egy határozatlan idejű bérletért, tartsd fenn a kocsit, miközben ő az üzembentartóit akkor mondja fel, amikor akarja.

Mondjuk világos, honnan fúj a szél: ilyenkor nincs eredetvizsga...    :sorcerer:

ISmerem a sracot en is gondolkoztam hogy megvennem (mondjuk uzembentartoival nem nagy biznisz). Meg 1 eve rakta be neki a 2zz-t Gazsi amit o ujitott fel es keszitett elo turbora. A valto nelkul meg a (aszem) 8:1-es kompresszioval nem sokkal mehet jobban mint a gyari 1zz. Ha turbositott volna akkor lenne 280-300 lo also hangon es valtot sem kene cserelni (turbora jobbak a hosszu fokozatok es van LSD is gyarilag benne legalabb). Nem tudom megveszi-e valaki igy de nagyon meg akar tole szabadulni anyagi gondokra hivatkozva.
Kb. ennyi a tortenet, kar a kocsiert mert egy utos kis cucc lett volna ha befejezi...
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5882 Dátum: 2010.05.09 13:34:50 »
A 3sgte váltóján kívül melyik bírná még el a 2zz turbót?Elbírná a turbót egy gyári 2zz motor?Hány paciig nem kellene motort építeni?Ha ezekre valaki tudná a választ az sokat segítene pár embernek :)

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5883 Dátum: 2010.05.09 14:45:25 »
....kar a kocsiert mert egy utos kis cucc lett volna ha befejezi...

Köszi az infót. Szar ügy, tényleg kár a gépért, de ilyen papírokkal a kutyának nem fog kelleni, még ilyen áron sem.  :surrender:

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #5884 Dátum: 2010.05.09 16:08:54 »
A 3sgte váltóján kívül melyik bírná még el a 2zz turbót?Elbírná a turbót egy gyári 2zz motor?Hány paciig nem kellene motort építeni?Ha ezekre valaki tudná a választ az sokat segítene pár embernek :)
Hat MR2 forumon eleg sok 1ZZ es 2ZZ turbo van 300 loero es afelett es inkabb a kuplungot kell surun cserelni (bar 1-1 jobb kuplunggal nincs gondjuk hosszabb tavon sem) meglehetosen kevesen panaszkodnak arra hogy keves lenne a valto... nem tudom mennyivel strapabirobb a 2ZZ valtoja szerintem nem sokkal.
Gyari 2ZZ-t is turboznak de mivel magas a suritese ezert gyari allapotban az 1ZZ talan jobb valasztas. Azt hiszem 250 loig "illik" gyari 2ZZ-t turbozni... en gyari belsovel az 1ZZ-re voksolnek (azert is maradt meg) mert 250 loeroig nem kell belenyulni sot van aki 50.000km-nel rakott ra egy turbo kit-et amivel 280 loeros lett (C2 kit) es igy ment 60.000km-t akkor kellett felujitani de akkor mar sok gyarit is fel kell mert van 1-2 paraja az 1ZZ-nek legalabbis MR2-ben.

Ezeket mint laikus mondom mivel sokat olvasom az mr2 forumokat az elmult harom evben de szemelyes tapasztalatom - meg - nincs viszont stasztikiailag ezeket szurtem le olvasmanyaimbol :)

2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

MéRegzsák

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5885 Dátum: 2010.05.09 16:47:32 »
Hat MR2 forumon eleg sok 1ZZ es 2ZZ turbo van 300 loero es afelett es inkabb a kuplungot kell surun cserelni (bar 1-1 jobb kuplunggal nincs gondjuk hosszabb tavon sem) meglehetosen kevesen panaszkodnak arra hogy keves lenne a valto... nem tudom mennyivel strapabirobb a 2ZZ valtoja szerintem nem sokkal...

sokáig vadásztam 2zz-s mocira a békába, de az élet közbe szólt....
 a gyári 2zz-s motorral a béka a honda s2000-t meg tudja fogni... olaj zaba nélkül:)
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.09 17:10:15 írta kleingy »

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5886 Dátum: 2010.05.09 17:03:59 »
Te Poccak, ha a [/ quote ] szögletes zárójele UTÁN írnád be, amit szeretnél, akkor ki lehetne hámozni, mit írsz te, és mit idézel.  :sorcerer:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5887 Dátum: 2010.05.09 17:04:14 »
Most nézegetem a videóimat és pl amikor még szívó volt a moci,akkor sokkal gyorsabban tudtam váltani,pedig szarabb kuplung is volt benne.Most a videón lassabban váltok sztem körönként ott is elmegy 1 másodperc.A nagyobb nyomaték miatt most nem tudom betenni 6200alá a váltást,mert nem engedi.Ha turbó lenne akkor  a nyomaték miatt méginkább lassulna a dolog.Szóval nem lehet a gyári váltóval az egekig elmenni ha pályán használod az autót.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5888 Dátum: 2010.05.09 18:00:36 »
Tuti szamok nincsenek, te meglehetosen egyedileg hasznalod a kocsit, sok kulfoldi kozeledbe sem erne hasznalatban.

Bevalt szamok: 2ZZ-GE, gyari belsovel max 7-8psi palyazashoz, altalaban GT28, GT2860, maximum GT2871 a nagyobbak mar nem palyazasra, hanem dragre valoak. Ezzel kb. 240+ LE es 260+ Nm, tuning es egyeb kiegeszitoktol fugg. A C6x valto is gyengusz, volt ami 173LE-nel halt meg (drag), volt ami 324LE-nel. Attol fugg van-e erositett motortarto bak, mekkora a nyomatek es mennyit pattog a kerek.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

MéRegzsák

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5889 Dátum: 2010.05.09 19:37:38 »
Te Poccak, ha a [/ quote ] szögletes zárójele UTÁN írnád be, amit szeretnél, akkor ki lehetne hámozni, mit írsz te, és mit idézel.  :sorcerer:
köszííííí:)

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5890 Dátum: 2010.05.09 20:07:31 »
Gyari 2ZZ-t is turboznak de mivel magas a suritese ezert gyari allapotban az 1ZZ talan jobb valasztas. Azt hiszem 250 loig "illik" gyari 2ZZ-t turbozni... en gyari belsovel az 1ZZ-re voksolnek (azert is maradt meg) mert 250 loeroig nem kell belenyulni sot van aki 50.000km-nel rakott ra egy turbo kit-et amivel 280 loeros lett (C2 kit) es igy ment 60.000km-t akkor kellett felujitani de akkor mar sok gyarit is fel kell mert van 1-2 paraja az 1ZZ-nek legalabbis MR2-ben.

Ez az 1ZZ motoros dolog azon is múlik mekkora kompressziójú dugókat használnak, a gyári 1ZZ-set, aminek a teteje mélyítve van, vagy olyat, amit a gyári 1.4 ill. 1.6-osba raknak azoknak szinte sík a teteje. Azokkal közel 17 bar végnyomást el lehet érni ( a gyári 15.3-as végnyomás helyett ) plusz még erre jön a feltöltött levegő.  :D :D
Gyári 1ZZ-s dugattyúk:
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.09 20:14:13 írta tutinet »

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5891 Dátum: 2010.05.09 21:31:46 »
Idei elso palyanap, ismet tanulos a 2010-es verdaval....



Video by Szuti
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5892 Dátum: 2010.05.09 21:44:38 »
Leírom itt is,de többet sehol soha.Vegyél gumit azzal elégedett leszel.Ha annyit csinálnál még ezen kívül,hogy í gyári gátlóidat felkeményíttetnéd,akkor az meg maga lenne a tökély.Megcsinálják relatív olcsón és Te tudod megmondani mennyire legyen kemény.Ha azt megszokod,hogy nem veszed le a lábad a gázról speerrel a kanyarban és rendes gumin kicsit keményebb gátlón mész akkor igazán elkezdenéd élvezni a ringeket...

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #5893 Dátum: 2010.05.09 21:47:06 »
Wazze fater aki arulta azt a semi slicket eladta mind, ma rakerdeztem :-) Majd a kovetkezonel. :-)

edit: te is tudod es en is, hogy nalam is Tein lesz elobb utobb... jo a teidben, de mar anno is mondtam amikor beraktad, hogy erosen gondolkodom rajta :-)
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.09 21:49:12 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5894 Dátum: 2010.05.09 21:49:11 »
Ha valaki tud olyan helyet itt főleg Pest környékén vagy a közelben bárhol ahol hosszú egyenes belátható jó minőségű nem kátyús út van de minimális vagy nincs rajta forgalom az jelezze , jó lenne.