Megnéztem az Új Stiftbe a kompresszor szett RS 1milla, akkor az LSD 300ezer.... szóval annyit az ócsóságról
Hat igen azokat japanban gyartjak (suzuki sport) pedig ha az is itthon keszulne biztos be lehetne gyujteni occsoban igazibol compresszor es lsd minden kocsiba kb. ez az arfekves
Meg ha itthon gyártanák, akkor a minősége is biztos sz.rabb lenne... Azért ennyire nem kell siratni a Toyotát, meg itt előjönni a buzukival.
Ott a TS, fel lehet nyomni simán 300 LE fölé turbóval sztem. Csak a motoron is kellene módosítani a dugókat, a vezérművet stb. Persze ehhez is pénz kell, de ma nincs semmi ingyen...
Aztán lehet egy IS200-at is tuningolni, az is szerintem eléggé jó alany lehet erre.
Amúgy nem igaz, hogy nincs sportgép, ott az IS-F. Jah, hogy nincs rá cash. Az nem a Toyota baja. Hondából is van izomgép, pl Accura TL tuning és tsai, csak itt ugye nem forgalmazzák.
Eléggé nehéz helyzetben van az autóipar, sztem senki nem engedheti meg, hogy kis tömegek számára egy olyan kocsit fejlesszen ki drágán, aminek a költségei sem biztos, hogy megtérülnek. Lesz itt még sportkocsi, csak kell pár év, mire eljutunk megint oda, hogy foglalkoznak ezzel is.
Amúgy az is benne van a dologban, hogy az emberek is egyre igénytelenebbek, egyre kevésbé érdekli őket bármi is. Csak a maunika show szintű dolgok mennek most világszerte.
Régen sokkal nagyobb tábora volt a rallynak, az F-1-nek mostanra meg már szinte senkit sem érdekel az egész. Kinőttek belőle az emberek egyfelől, másfelől meg uncsivá vált a motorsport, minden csak a pénzről szól. Ma nagyon kevés embert érdekel a versenyzés és a sportkocsi igazán, ma az a lényeg, hogy a szomszéd előtt felvághassanak az új hatásvadász kinézetű, minőséginek tűnő vassal.
Ezek után te a Toyota vagy a Honda helyében mit tennél? Azt gyártanád, amire igény van vagy próbálkoznál minden féle sportgéppel. (Amúgy próbálkoznak, de nem gőzerővel -- ez tény.)
Akinek pénze van a sportkocsikázásra, azoknak ott a Ferrari és tsai, vagy megcsináltatják milliókból a saját utcai gépüket. Én sajnálom, hogy így alakult, de ma erre van igény, ez a tömegfogyasztás kell az embereknek. És egyik autógyár sem jótékonysági intézmény vagy kívánságközpont.
Állítólag a Celica is veszteséges volt a végére, ezért sem gyártották tovább és ezért nincs utódja sem.
Ha nincs pénz, nem kell szégyelni, kell egy tuningzsiguli, azzal lehet csapatni, a családnak meg jó az Avensis...