Hát a láncfeszítő patron téma igen kérdéses...... Én is cseréltettem az enyémben, de végén kiderült, hogy nem kellett volna....
Ugyanis, az ékszíj nyulik el, és a feszítője ad olyan rezgő hangot, ami nem patronos, hanem olajnyomással műxik... szóval többet nem tud feszíTENI... azaz az előirt km előtt már kb 10.15ezerrel kell cserélni.
A Lánfeszítő meg kb 1.5 -2 szemet tud húzni... szóval ha az nem szaródott el valóban, akkor Lánc + vízpumpa meg görgők cseréje ajánlott ( Kb +80ezerért.. ), ugyanis az előző genes TSnél meg a celicaknal is gond van a lánccal... gyenge anyag és elnyulik 100ezer km után... aztán szakad is... elmegy a vezérlés és csőőő
Szóval, tuti ami tuti, nézz utána sztem, nehogy komolyabb zsét kelljen majd költened rá!