Ringen a pályázások alkalmával szoktak lenni ilyen kisebb teljesítmény autók is? (Gondolok az én kategóriámon belülire 1.4) Bár ott fennáll a veszélye hogy sok lehet a láma aztán rád húzza mikor előzöl meg stb Mert játszok a gondolattal és ennyit megér nekem, hogy ez miatt felmenjek pestre Mennyire szokott gumigyilkos lenni egy ilyen alkalom? Majd ha Isten is megsegít akkor lecserélném nagyon szívesen egy TS-re csak azzal is az a bajom, hogy kevés van itthon és abból is lehet 1 vagy max 2 olyan van ami nem volt törve
A legkeményebb eddig egy skoda favorit volt amit hungaroringes nyílt nap alkalmával láttunk, benne vagy 4 emberrel, csontra készen...
Valamelyik videómon rajta is van, ahogy a kanyarban az út közepén kanyarodva hasítanak...
Ennekígy nem sok értelme van és ráadásul nem kicsit voltak veszélyesek a srácok, de azért mert valakinek egy 1,4-es autója van, nem jelenti azt, hogy figyelmetlen is. A Hungaroringen alapjában véve 2 kategória van: 150 LE alatt illetv felett.
Szerintem ez a pálya a legjobban gumigyilkos, úgyhogy lehet, hogy elsőre egy Euroringgel jobban járnál és ott nyugodtabb körülmények között és olcsóbban tudnád kipróbálni a saját és autód határait, képességeit.
Euroringre azért havonta egyszer általában lejutunk nyílt napra
Ha van kedved legközelebb tarts velünk