Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1580716 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

TomMa

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 270
Re: TS
« Válasz #3615 Dátum: 2009.06.18 11:50:56 »
Ennekígy nem sok értelme van és ráadásul nem kicsit voltak veszélyesek a srácok, de azért mert valakinek egy 1,4-es autója van, nem jelenti azt, hogy figyelmetlen is.
Euroringre azért havonta egyszer általában lejutunk nyílt napra  ;) Ha van kedved legközelebb tarts velünk  :yes:
Na pont az ilyenekre gondolok meg a sok kemény gyerek aki csak városba jampizik (nagy zene,spolierek, szárnyak az autón meg tökig ültetve, ja persze jó hangos sportdob és 1.2es motor :clap: :clap: tipikus városi keménylegény várost még el se hagyta más autóval se és 22 éves) és akkor azt hiszi tud vezetni meg hogy Fittipaldi reinkarnációja. :) Sajnos elég sok ilyen van itt nálunk a városban, de tudom nem csak mi vagyunk így. :wacko:
Euroringen mikor lesz legközelebb nyílt nap amire tuti mentek?

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3616 Dátum: 2009.06.18 13:37:00 »
Igaza van Bartendernek hogy a hungaroring sokkal jobban eszi a gumit meg a féket és az euroring jobb a tesztelésre első alkalommal.Őrültek meg hülyék mindenhol vannak szóval ott is ki lehet fogni,de azért nagyjából mindenki rendesen viselkedik aki meg nem azt eltiltják,hazaküldik/driftelősök/.Nyílt nap minden héten van,de ide szoktuk írni hogy mikor megyünk.

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3617 Dátum: 2009.06.18 22:10:02 »
Ezt láttátok ? véletlenül kuglival löktem ki...


 Modell

1.8 ts compressor
Szöveges ítélet

2005 szeptemberében jutottam hozzá, három napig is eltartott
mire be sikerült járatni /2e km/ 3-4000 fordulat.Ami ez után
következett azt érezni kell! 6200 felett lórúgás,váltás,lórúgás
és ez így 180-ig. 5.ben már érezhetően gyengébb,a gyári végsebességet azért szerintem tudja.Bár én soha nem men-
tem 130 felett:) 6.ban harmatgyenge, csak sebességtartásra alkalmas.Ez nem tdi /csak/ 1.8b szívó.Autópályás tempónál valóban sokat pörög, de nem tolakodó. Aki nem szereti a mormogását kapcsolja be a cd játszót v. ne vegyen TS-t A vátó jó, de nem versenyszerkezet ! Ütheted-vághatod azután
számolhatsz a költségekkel is. A futómű a motorteljesítményhez képest valóban puha, az útviszonyokhoz mérve viszont igenis kemény. Az enyémen már 215/40 r17 van ez sokat javít és ront a helyzeten.Everything is relative!! A beltér olyan alsó-közép átlag,se nem csúnya- se nem szép,van már ujjabb
modell is több/minőségi?/ műanyaggal! Így 2,5 évesen nem csörög nem zörög. Csomagtér,hátsó lábtér stb. nekem nem szempont,eddig mindig elfértem benne valahogy.Visszatérve a motorhoz egy kicsit: Különös dolog ez a vezérlésváltás,imádod,
megőrjít,de hosszútávon fárasztó állandóan gépészkedni, tar-
tani a fordulatot,ezért egy éve rakattam be a TTE compressort
,és nem bántam meg. Nem kell halálra pörgetni ha előzni akarsz
egy jóízűt! Nem csodafegyver 6200 felett alig érezhető a kü-
lönbség, de alatta!!! 50-150 4.ben 12sec ez azért nem rossz, és másodikban indulva is tudja a 7.2-őt. A fogyi nekem most
10.5l átlagban.Ebböl lehetne faragni jócskán, csak nem bírom
ki, hogy ne hallassam a hangját.Imádom! Egyébként 8-körül is
el lehetne spórolgatni vele.
Néhány jótanács:
Compressor szett:compressor,elektronika,injector,olajhűtő.
Szükséged lesz még:Az ujj nyomatékhoz méretezett kuplungszerkezetre,az eredeti az nem bírja!! A compressor
rövidúton szétszedte a kipuff rendszert, upgrade javallott!!
Intercooler,ha még gyorsabb akarsz lenni/és megjött a kedved/
Szervíztapasztalatok: Átvételnél nem vettem észre egy apró
sérülést a baloldali ajtón, az átadó ügyesen a kerítés mellé állt
,így nem látszott a fénytörés! Talán nekinyitottak valamit. Talán szólhattak volna! Talán egy kis kedvezményt is kicsikar-
tam volna.TALÁN MÁSKOR IS OTT VÁSÁROLTAM VOLNA!
15000 szerviz másik márkaker. A beletöltött olaj 2500 km alatt
megégett,olajszintellenőrzés közben véletlenül vettük észre!
Igy történt,hogy a gyári garanciáról lemondva a saját szerelőm
szervizeli.Kérésére nem nevesítem,így is nagyon elfoglalt.Pedig
megérdemelne egy cikket./Mert annyira jó!!!/
Mindösszesen most van egy nagyon gyors autóm,kicsit gyengébb futóművel és fékekkel.Viszon kategóriájában messze
a legolcsóbb!!! Könyörgöm így hasonlítgassuk!! Az enyémet viszont így hívják: TOYOTA COROLLA, ismerőssen csenghet.
Mostanában nem adom el az biztos!
Hibalista

Kuplungzserkezet,váltó/szinkrongyűrű csere/,katalizátor.

TSityu

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3618 Dátum: 2009.06.18 22:22:08 »
 :eek: Láttuk  :eek:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3619 Dátum: 2009.06.18 22:41:43 »
Perszte,ismerem a tulajt...

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3620 Dátum: 2009.06.18 22:43:51 »
Perszte,ismerem a tulajt...

Egymással jót gyorsulhatnátok....... :cool2:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3621 Dátum: 2009.06.18 22:47:35 »
Perszte,ismerem a tulajt...

Egymással jót gyorsulhatnátok....... :cool2:

2éve megtettük,remek volt akkor is csak kicsit kikaptam.

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3622 Dátum: 2009.06.18 23:05:07 »
Persze, hogy elvert, hisz neki kompija volt neked meg nem.
Most lenne érdekes.... :cool2:
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.19 08:52:47 írta kleingy »

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3623 Dátum: 2009.06.18 23:07:10 »
Ez nem tdi /csak/ 1.8b szívó.

Azt hittem, kompresszoros.

Ronin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re: TS
« Válasz #3624 Dátum: 2009.06.18 23:18:42 »
"megőrjít,de hosszútávon fárasztó állandóan gépészkedni, tar-
tani a fordulatot,ezért egy éve rakattam be a TTE compressort"


Késöbb rakatta be.

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3625 Dátum: 2009.06.18 23:21:23 »

 de azért mert valakinek egy 1,4-es autója van, nem jelenti azt, hogy figyelmetlen is.

 :clap:


A Hungaroringen alapjában véve 2 kategória van: 150 LE alatt illetv felett.


Akkor az 1.8-ra átépített 1.4 VVTI  a kb. 140 LE-vel még pont az alsó kategória teteje, az pont jó. Ráadásul egy kis kipuff tuninggal 150 LE közelébe húzható.
Látok benne fantáziát, de 3 dolog kell ehhez.

TSityu

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #3626 Dátum: 2009.06.18 23:38:21 »

Akkor az 1.8-ra átépített 1.4 VVTI  a kb. 140 LE-vel még pont az alsó kategória teteje, az pont jó. Ráadásul egy kis kipuff tuninggal 150 LE közelébe húzható.
Látok benne fantáziát, de 3 dolog kell ehhez.


A jövő héten, (talán) sok minden kiderül.  :hmmmm:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3627 Dátum: 2009.06.19 08:44:35 »
"megőrjít,de hosszútávon fárasztó állandóan gépészkedni, tar-
tani a fordulatot,ezért egy éve rakattam be a TTE compressort"


Késöbb rakatta be.

Egyébként ha 5000környékéről kezdőpdne a vezérlésváltás akkor szinte felesleges lenne a kompresszor.Utazás közben 4400környékén megyek 150-nel és az teljesen elég.Ha kicsit hosszabb lenne a 6-os akkor kevesebbet enne az autópályán,de ezt egy váltómódosítással meg lehet oldani.Ma már tudom hogy egy sima apexi fc is elég lett volna a kompresszor helyett és azzal le lehet vinni a váltást és kitolni a tiltást ameddig akarja az ember.Mondjuk 8600-nál tovább én nem tenném...Egyébként én kifejezetten szerettem fordulaton tartani az autót szóval visszaváltogatni,mert ugye akkor érzed hogy vezetsz:-))

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #3628 Dátum: 2009.06.19 08:50:23 »
Na jo, de az Apexi nem tudott volna annyi extra kraftot adni alul, mint a masik megoldas.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #3629 Dátum: 2009.06.19 09:05:56 »
Na jo, de az Apexi nem tudott volna annyi extra kraftot adni alul, mint a masik megoldas.

Viszont felül annyival nagyobbat megy hogy el sem hiszed...:



&feature=related

Sztem nekem ez sajna nem menne a kompival...