A kamerából érdemes a rasztereset megvenni, tényleg hasznos és segítséget jelent. Annyiért már valóban jó felbontású és jó fényérzékenységűt lehet venni, aminek bőven elég a tolatólámpa fénye és látsz hátra este is
Én sajnos bárhogy kerestem az E12 -be való rendszámtábla világításba építettet nem találtam csak az új Corollához valót, az meg ebbe nem jó sajnos, így én a lökhárítóba fúrhatót építettem be, jó széles látószögűt, így végül is meg vagyok vele elégedve.
A dimmer beállítás nálam úgy érhető el (van rá esély, hogy a tiédben is), hogy kikapcsolt állapotban (standby állapotban) belépek a menü gombot megnyomva és akkor érhető el a dimmer, a képernyő szín, kontraszt, telítettség stb. beállítása, valamint ugyan ez a tolatókamera képénél is beállítható ebben a menüben.
A testeléssel kapcsolatban elnézést az értetlenségemért csak szeretnék tisztán látni az ügyben és biztos akarok lenni, hogy jól értelmezem-e az általad leírtakat.
Szóval ezt úgy csináltad, hogy a rádió házát (tehát a fém dobozát) testelted le, vagy a testkivezetést (kábelt, ami egyébként is a kábelkorbácsban is a testhez van kötve) még pluszban hozzákötötted a szivargyújtó testeléséhez is? (mert a második lehetőségnek nem látom értelmét, az elsőnek még csak-csak, bár szerintem a karosszérián bárhol le tudod tetelni)
Meg akkor ezek szerint ha nincs még kamerád, akkor ezek szerint ha jól értem a "van videó és kép állóhelyzetben" mondatod arra vonatkozik, hogy a kézifék behúzása nélkül (az oda való kábel bekötése nélkül) tudsz videót nézni? És nem a tolatókamera korábban beszélt előremenetben történő "elérhetőségére", képének láthatóságára?