Mondjuk nekem nincs benne klíma (éljen a fapad), de többek közt emiatt is direkt örülök, hogy eszembe se jutott autóba ülni ebben a marha melegben
A kordura cucc se piskóta, de motoron azért valamennyire ér a szél, meg nem is egy 60-70 fokra üvegházalt buborékba ülök a parkolóban
Enni meg direkt kevesebbet eszik a melegtől, kivéve, ha extra menetszéllel akarnám hűteni magam - de nem akarom
Adalék a drága emelkedőnkhöz, amit shiNIN említett: tipikusan 2 tizedet ront, ha 20-25 kilométer után 4 liter alatt érkezek. Lefele meg isten verése arra indulni, nem lehet simán csak legurulni rajta, mert szétverné a járgányt, meg félúton le is szoktam 90 fokban fordulni, hidegen motorfékhez is annyi benzint adagol, amiből máskor fölmenne egy lazább emelkedőn, és ehhez még rá is kell fékezni... szóval tényleg szívás mind le, mind felfele
Ha 840 helyett csak 180 kilót indítok neki, azzal sokkal könnyebb itt. Kivéve, hogy ha egyenesen megyek, és el van sárosodva lent a keréknyom, olyat estem múltkor, mint az üveges tót, azóta elég ritkán járok arra
Pedig ott 800 méteren át a kulcsot se kell elfordítanom, az aszfaltig meg szépen lelassul a ráhajtáshoz... és ennyi igazán jár, ha már fölkaptattam az emelkedőn