Akkor az átlagsebességben nincs nagy különbség, így az én fogyasztásom nem is volt rossz. Legutóbb ugyanezen az útvonalon, 4,9-5,0 jött ki ugyanilyen tempó mellett, azóta kicsit keményebbre vannak fújva a gumik (2,5bar), friss olaj van benne (Toyota 5W-30).
Én is azt saccoltam volna hogy a dízel 4 körül megáll, gondolom nem volt 2 tonna vas a csomagtartódban.
bizony, nem rossz
most néztem,h az autó önsúlya 1207kg
kb 35-40kg cucc volt a rakomány.
165 széles nyárigumi, 2.2-es "szabvány-marsogumis" nyomással.
olaj vmi 10w40, és már kb 10,000km óta lötyöghet.
de nem az olaj, a guminyomás, gumifajta lehet a legfontosabb tényező, hanem a sebesség, kigyorsítások, fékezések és a fordulatszám, azaz a technika máshogyan való használata.
3héttel ezelőtt, téli gumival jártam egyik nap pakson, majd másnap pécsen és ott sokkal barátibb eredmények jöttek ki.
paksról hazafelé:
pécsről hazafelé:
van még egy érdekes részeredmény fót-M0 molkút:
tudom, nem teljesen összehasonlítható a győr-veszprém szerpentines, kanyargós részével
de ezen a szakaszon is (ha jól emlékszem, akkor tavaly nyár magasságában) gurultam már 3,3 környéki eredményt.
u.i.: ezt a hozzáászólást egy dell premium optical mouse bánta
hihetetlen,h az oldalán lévő gombot milyen könnyű véletlenül megnyomni...és ezáltal a fél órája szerkesztett szövegemet elveszíteni...repülni még jól tudott, de a földet(falhoz)érést még gyakorolnia kell
majdnem 5csillagos euroncap töréstesztett ért el