Megkérdezem a Densot, a M6-ba kijött 10,000-ből egy OLaj-Légszűrő csere szintetikus Mobil1 olajjal. Az olajszűrő japanparts volt. A szenes pollen szűrő sem volt vészes, abból mondjuk csak 1 kellett amíg nálunk volt. Nagykerben szoktam vásárolni, kb. kisker nettóra jön ki az ár.
Tényleg a Yarisba nincs pollen szűrő?! A felszereltség nevét nem tudom, de klímás, navis, 10 légzsákos.
Szerintetek a 15,000-kénti olajcsere korrekt?
Nem szeretnék arra gondolni, hogy 200,000 km fölött minden hónapban előjöhet egy váratlan hiba. Néha egy kerékcsapágy, féltengely, lengéscsillapítók, kuplung, kipufogó rendszer, stb.
Láttam Suzuki Swiftet 500,000km-rel, havonta teljes szervíz kellett neki 200,000 km után. A legjobban a fék fogyott benne (3 havonta tárcsa csere), a motorja bontatlan volt.
Minden munkanap DB-BP oda-vissza.
Ha nem megyünk autópályára 6,1-ből megáll a fogyasztás 30% etanollal (kb. 265-ös benzinár), téli gumival.
HObbyauto: a zöldkártya nem kell jövőre... ja egy libatolvaj igérete gondolom ezért nem számolsz súly/teljesítményadót sem, hátha az sem lesz jövőre gondolom szinte új a gép, azért úszod meg a vizsgát 20ból ...ja majd figyuzd mennyi lesz a vizsga ha "nem lesz ződkártya"
gyári lev szűrő denso, de majd szólj ha találsz olcsóbban mint 4 rugó, ennyi gyáriban. csak érdekességképpen mondjuk az unixban egy fosch szűrő 4600, egy általad pfeferált mann 6250, ezek után nekem jó lesz a mezei gyári "drágán". Tudom, unixban is lehet ocsóért, akárcsak gyáriban... okosítani mindent lehet.
250 ezer után nincs is élet szerintem sem, egyszer láttam egy yarist 4száz valamennyivel hát azt a roncsot.... attól fostam kiesik a kerék