méééééég 5 alatt vagyok
kiakirály???
Húú de rég jártam erre
Komolyra fordítva az ígért gördülési pancserteszt:
http://picasaweb.google.hu/toyotaotti/GRdLSiPancserteszt#Azt hiszem elég egyértelmű, a számadatok a kerekek nyomása bar-ban, a hátsókban mindig 0,2-el kevesebbel.
A piros jelzésűek a michelinre vonatkoznak, a zöld bridgestone egy hét múlva mértem " hozzá", az aszfalton fehér festékkel rögzítettem. Mindkét esetben 7-8 fok és teljes szélcsend volt. Az indításnál egy kis faékre tolattam rá, így +-1 centin belül volt az "indulás". Mindent 2x mértem, a kettő átlaga került rögzítésre fehérrel. A két mérés közötti eltérés minden esetben 5 centi körül volt, tehát ez tekintettel a körülményekre bőven elfogadható.
A b381-et nem mértem 2.5 alatti nyomáson, mivel eleve nagy nyomáshoz készült, nagyon puha az oldalfala, normál nyomásnál úgy lapul, mint egy normál abroncs 1.0 bar körül.
Érdekes viszont hogy 2.5 bar nyomással is messzebb gurul, mint a mich 3.0 bar-al, és közel olyan messze mint 3.5 bar-al.
Jelenleg e/h 2.8/2.6-al járok vele, rugózásra, illetve csillapítása jobb ilyen nyomással mint a michelin 2.3/2.1-el.
Kiváncsi leszek mit tud jövő nyáron, ha jön a meleg
A végén néhány fotó a tuning aygo felniről a 145/80-14 es gummával