Mivel a gyári akkumulátorom már kezdett csere érett lenni, és ugye eredetileg is úgy terveztem, hogy egy rendes, teljesítőképes akkut veszek majd a kondenzátor helyett, így megtörtént egy Optima RT4.2 beszerzése és beszerelése. (meg nem is akartam megvárni, hogy a gyári teljese megadja magát)
A dolgot kicsit nehezítette, hogy ez az akku bal pozitívos volt (jobb lett volna egy középsarus, vagy egy jobb pozitívos, amit megfordítva a gyárihoz hasonlóan be lehetne tenni) de ez nagyságrendekkel olcsóbb volt mint az előbb említettek. Szerencsére nem okozott nagy gondot, csak a gyári motorra csatlakoztatott testkábelnél kellett kicsit bűvészkedni, hogy a hossza elég legyen, de megoldottam.
Felkerültek az új akkusaruk is. Az akkunak kellett csinálni egy új tartót, mert a gyári műanyag tálcába ugyan belefért, de nem bíztam abban, hogy megtartja ezt a több kilóval nehezebb akkut. Ja és új leszorító is készült hozzá. És betettem még egy testkábelt.
Az értékesítő helyenként eltérő méretmegadás miatt kicsit izgultam, de kár volt, mert csont nélkül elfér a gyári helyen, köszönhetően a lekerekített formának
Így néz ki beszerelve:
[a csatolmányt egy admin törölte]