akkora figyelmet fordítasz nüansznyi apróságokra, hogy kezdtem gyanakodni, hogy esetleg versenyzésre adod a fejed.
Ezek nem nüansznyi apróságok, hanem alapvető dolgok. Az autóhifiben az a macerás, hogy egy csomó pénzt arra kell elkölteni, ami egyáltalán nem látszik, hogy legalább egy kicsi megtérüljön/megszólaljon abból, amit a gyárinál jobb komponensekre költöttünk. Ha ezt nem lépjük meg, akkor csak a szart pofozzuk, de sokan nem lépik meg, mert nem látszik és ami nem látszik az nincs is.
A gond az, hogy erre még külön költeni kell. Sokszor nem keveset. Arról nem beszélve, hogy amikor kész van, esetleg jön balról egy figyelmetlen, és kiegyenesíti a kanyart..... az ajtóban áll meg. Abban az ajtóban, amiben mondjuk - a hangszórót leszámítva - van százezer forint. Ja, javítani nem lehet, csak szétszedni és összerakni. De soha nem lesz ugyanolyan, hiszen nem egy időben készült a másik oldallal.
Vagy gondol az ember egyet, és eladja az autót. Bélabátyámnak hogy magyarázod meg, hogy a hifi nélkül azér kerül három kilóval többe az autó, mert preparálva van az első két ajtó.
Vagy ha alapvető dolog, akkor rámoljuk ki az autót, bitumenezzük ki tetőtől talpig vastagon, aztán pakoljuk vissza. Félmillió....
Vannak alapvető dolgok. Az, hogy legyen egy ajtóban megfelelő rezgéscsillapítás, alapvető. Az, hogy ha ajtópanelt építünk, a keretet ne a kárpithoz rögzítsük, hanem lemezhez, alapvető. Hogy normális kábelt használjunk, alapvető.
De hogy legyen-e mángorolva a lezáró lemez, vagy csak simán tegyük fel, vagy hogy a hangszóró rögzítése fémkarikával, rendes menetes anyával történjen, azt gondolom, már nem tartozik az alapvető dolog kategóriájába. Persze én nem bíráskodtam sosem, nem láttam, milyen megoldások tartoznak az alapvető dolgok közé, ha Te a tapasztalatod alapján azt mondod, ezek márpedig alapvető dolgok egy hifi építésénél, elfogadom....