Természetesen én sem utángyártottra gondoltam...
Nem ismerem, hogy mennyire nehéz szerelni ezen a motoron a vezérlést, de gondolom komolyabb bontással jár, tehát húzós a munkadíj is.
Ha a feszítő miatt le kell venni a láncot, akkor ilyen futás mellett azt már érdemesebb cserélni... Ha tényleg csak 2 csavar oldásával cserélhető a feszítő, akkor én se bontanám ki csak úgy a láncot...
100-150e km alatt én se cserélném, de a 200+e km már tekinthető élettartamnak. Lásd az élettartam feltöltésű váltóolajok, ahol maga a szerviz nyilatkozta le, hogy a gyár 200-250e km-t tekint élettartamnak, aki ennél tovább hajtja, annak nem árt cserélni.
(Azt hiszem BMW volt)
Fordéknál is ennyire terveznek motort/autót. És igazándiból ez lenne a normális, fenntartható futása egy autónak. Más kérdés, hogy kevesen engedhetik meg maguknak azt, hogy ezután "kidobják" az autót...