Nyilván igazad van.De én meg utána néztem,a 30as és a 40es olaj közt teljesen elhanyagolható a különbség.Nézegesd meg a viszkozitási normatáblázatot.A többi csak wudu...a gyár meg igy próbált annó menekülni a korai Vvti olajgondok elől...
A gyár nem próbált menekülni semmi elől. Sőt, ők nagyon is becsülendő módon jártak el (fűzött blokk). A szakszervizek próbálták eltusolgatni az olajfogyasztást, csak éppen fordítva sült el a dolog. A vastagabb olaj egy ideig nem fogyott, aztán egyre jobban kezdett, ahogy az olajlevezető furatok eltömődtek és az olaj bent égett az égéstérben, révén, hogy a kilágyuló gyűrűk sem tudták lehúzni a henger faláról.
A vastagabb olajjal, tehát, csak "elsminkelték" a valódi problémát kezdtetben, hogy aztán még nagyobb és visszafordíthatatlan gond keletkezzen. Persze, ehhez hozzájött a ritkább olajcserék gyakorlata is...
Elhiheted, a táblázatokat bújtam már eleget, hogy tudjam, ez nem wodooo...