Megint szétesett az ablaktörlő mechanikám....
Valaki ismeri az E11-ek lelkivilágát ebben a tekintetben...? Csereszabatos az angol modell mechanikája a japánnal?
Az angol gyártásúakon ugyanis lespórolták a gömbcsuklókról a gumiharangot, míg a japánoknál nem. Ennek megfelelően a japánoké örökélet meg egy nap, az angoloké meg.... Elég, ha azt mondom, hogy tavasszal cseréltem, a következő héten szétugrott, akkor összeraktam, és most megint... Az előző szétkopott garnitúra tapasztalatai alapján mostantól ez megint sűrűsödni fog, aztán mindennapos lesz...
A problémát az okozza, hogy a motor rövid karjára szerelt gömbcsukló elkopott, érdes lett a felülete, ami kidörzsöli a műanyag perselyt a rövidre csatlakozó hosszú kar végén. Gyanítom, mindegyik E11 küzd ezzel a gonddal, de mivel a mechanika alapvetően összefeszül, ezért hónapokig, esetleg évekig nem tűnik fel... Amikor működés közben szétugrik, akkor már annyira szét van kopva, hogy magától kipottyan....
Szóval a kérdés az, hogy a japán mechanika motorral együtt beszerelhető-e az angol autóba. Az angol motorral a japán mechanika sajnos nem kompatibilis.
Igen, én is gondoltam rá, hogy ha a felfüggesztési pontok azonosak, akkor bemegy. Igen ám, de a japán motyó trükkös lehet: fényszórónál a mozgatómotor például fordítva van bekötve, mint az angol. Nem szeretném, ha kifizetnék egy valag pénzt egy jó motorháztető-törlőért....
Szóval a kérdés, hogy van-e valakinek tapasztalata a csereszabatosságról...?