Szia!
Szerviz szerint nem kell pasztázni ezt a tipust.
A "javításiban" sajnos nem egyértelmű, hogy kell e pasztázni vagy sem. A szelepfedelet azért kell cserélnem, mert a gyertya mélyedéseknél kicsit szivárog az olaj. Ez ugye a trafó cserekor vettem észtre. Nem szeretnék akkor szembesülni a ténnyel, hogy pasztázni kel,l mikor szét van szedve. Egyébként a gyári paszta helyett jó lenne az F.BS tömítő ragasztó?
Üdv!
Át tudod küldeni a vonatkozó részt? Megnézném, mi az ábra.
Van olyan megoldás, hogy síkban fekszik fel a szelepfedéltömítés, ott el tudom képzelni, hogy semmi paszta nem kell. Carinánál kanyarog, kiemelkedik a síkból, ott kell a paszta ezért egy-két helyen.Ragasztót nem ismerem, de nem használnám. Van erre a célra több megoldás: Elring Dirko szürke paszta, Payen, stb. Anno még SCT-t is használtam, de az viszonylag hamar kikeményedik a használatban. Azért az olajteknőnél még hála Istennek tartja magát.
Most Payen-t használtam az új szelepfedélnél, a tömítés is Payen volt. De ha ragasztót használsz, akkor szerintem bontáskor nehéz lesz maradékmentesen eltávolítani, esetleg a felületet is megsérted, amitől nagyobb az esély a szivárgásra
Szóval ha kell paszta, akkor az paszta legyen, ne ragasztó, én azt javaslom.