A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
passz.... de az aksi 8 éves, és 170 ezer km van a kocsiban....... ezért gondoltam egyből erre de igazábol nem mondasz hülyeséget
Reggel hazafele jövet, elkezdett érdekes dolgokat produkálni a Cori.Lekapcsolta a világítás, rádiót, szervót, abs-t.... sorba egymás után........ épp befordultam az utcánkba és meg is állt.gondolom aksi lesz, még a gyári van benne.........
Ismerős ugyan így járt az off citroen.-vel. Az aki zárlatot kapott és semmilyen töltést nem vett. Belöktük lámpa nélkül, irányjelzés mindenféle áramfogyasztó nélkül hazavergődtünk vele a pályán, de még fékezni is kézifékkel kellet, mert ha valamilyen elektromos fogyasztó működésbe lépett azonnal leállt a kocsi. Persze ha kis idő múlva neked beindult akkor nem ez a baj.
Aztán újra tudtad indítani? Vagy tolni kellett hazáig? Ez olyan érintkezési hibának néz ki.Lehet csak meg van lazulva a saru. De persze lehet az akku is rossz.
Az utcánkba befordulva adta meg végleg magát, onnan már hazatoltam Az aksin a kis ablakban zöld a jel, tehát elvileg jó..... töltést is veszi.... saruk nemrég voltak nézve, mikor az izzót cseréltemígy marad a generátor
Töltöttem pár órát, be is indult...... faluszéléig eljutottam, de az autóvillamosági szerelőig nem Generátor a ludas, be lett mérve....
B(F)osch?
Aki tudja, mondja már el nekem legyen szives, hogy az Aisin kuplung az elég jó-e? Mert mintha azt olvastam volna, hogy az a "gyári" beszállító és valószínűleg most is az a márka van benne. Katalógus alapján a "KT-277E" számú szett jó az autómhoz? Ezt hol kapom meg vajon? Mert a Bardinál nincs pl.