Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2902455 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10425 Dátum: 2013.06.27 15:11:03 »
E12 corolla 1.4 benzinhez milyen gyertyát ajánlanátok.
Elvileg már cserélni kellet volna de most már lassan az indításnál  is látszik hogy elfáradtak. 

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10426 Dátum: 2013.06.27 15:29:48 »
denso k16ru11. kizárólag!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10427 Dátum: 2013.06.27 15:34:14 »
En IK16 Denso Iridium Power-t tettem bele utoljàra.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10428 Dátum: 2013.06.27 19:57:29 »
az a ts-be kell.
ebbe az 1.4 kávédarálóba fölösleges a csúcshiperszuper gyertya!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10429 Dátum: 2013.06.27 20:28:13 »
Az enyém 1.6-os, de amùgy lehet ràillik néha erre is a megàllapitàsod.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10430 Dátum: 2013.06.27 20:34:36 »
:-):-)
az már egy fokkal jobb.
corollába legalábbis.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10431 Dátum: 2013.06.28 16:30:50 »
gyerekek!
1újabb talány!
ki tudja a megfejtést?;)

adott egy japó gyártású e11 linea terra sedan cori(enyém).
kiszereltem belöle a ködlámpát,relét,bajuszkapcsolót.
átraktam egy angol, harmony felszereltségű e11 lb coriba és nem müködik a rendszer! mi lehet a bibi?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.28 16:37:09 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10432 Dátum: 2013.06.28 19:13:11 »
gyerekek!
1újabb talány!
ki tudja a megfejtést?;)

adott egy japó gyártású e11 linea terra sedan cori(enyém).
kiszereltem belöle a ködlámpát,relét,bajuszkapcsolót.
átraktam egy angol, harmony felszereltségű e11 lb coriba és nem müködik a rendszer! mi lehet a bibi?

Lehet nincs biztosíték berakva a táblába....
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10433 Dátum: 2013.06.28 21:23:36 »
megnézte a kocsi tulaja. elvileg van benne bizti.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Jr.Hitch

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 139
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10434 Dátum: 2013.06.29 14:32:18 »
Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy utólagos tempomat beszerelés mennyibe fájhat kb. egy 2004-es terra 1.4 vvti corollába?

Köszi!

Szép délutánt mindenkinek!

Zolee11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 284
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10435 Dátum: 2013.06.30 10:26:32 »
Tegnap kiderült mi okozza a légzsák visszajelző folyamatos villogását. Valami összesítőnek nevezett (gondolom a kábeleket gyűjti össze és alakítja kevesebb kábellé, de ez csak tipp) izé a hibás, és ez által az övfeszítőket érzékeli hibásnak a rendszer. Meg tudná valaki pontosan mondani, hogy mi is ez az összesítő? Én is utána akarok nézni, esetleg bontóban találni valahol, csak ehhez tudni kéne mit keressek. :)

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10436 Dátum: 2013.06.30 13:17:09 »
Kiváncsiságból kivettem a gyertyáimat, milyenek. Mindegyiken enyhe fehéres lerakódás van  :hmmmm: Vagy fehér színű. NEten azt írják ,szegény keverékre utalhat, ill a szürkésfehér még normális. Ez nekem fehérnek tűnt konkrétan. Egy ideig használtam E85öt, talán attól lett ilyen  :hmmmm: Bár már kb egy éve nem használom. Viszont mindig részterhelésen megy, város-előváros, max 60 körül ugye. Olaj nem volt a meneteken, tehát nem eszi az olajat olyan 2 ezres fordulatig kb. Vagy minimálisan. Egyébként nem is fogy, és a kipuffvég is fémtiszta. Országúton jön elő az olajfogyi.
Amit csináltam most Versot ugyanilyen motorral, azon nem volt fehér a gyertya. 
Ill. lehet fehér még a gyertya túlmelegedésétől is, de belevaló Denso van benne, az a k6 ru11 vagy mi :)

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10437 Dátum: 2013.06.30 14:03:24 »
Ne vedd személyeskedésnek, de ez a gyertyanézegetés egy baromság...

Annyit tudsz meg belőle, hogy a motor leállítása előtti 10-15mp-ben milyen keverékkel ment az autód. Az meg gondolom alapjárat volt, ergo...  :no:
Ami támpontot adhat, az az üveggyertya, de 4T motoroknál csak az "endoszkópos" változat járható.

2T motoroknál úgy szoktuk tesztelni a helyes keverési arányt, hogy adott fordulaton, terhelés alatt! járatjuk (általában út közben) gyújtás le menet közben, félreáll, kivesz, megnéz, következtet. Kb 1000 fordulatonként... Na ez kocsival kicsit nyűgös lenne.  :D  És a lambdák miatt nincs is sok értelme.  :flowers:

Amúgy az h alapjáraton fehérre ég a gyertya, tök természetes. Ott csak annyi nyálat kap, hogy a motor járva maradjon (óránként 1l kb...)

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10438 Dátum: 2013.06.30 14:22:17 »
Ne vedd személyeskedésnek, de ez a gyertyanézegetés egy baromság...

Annyit tudsz meg belőle, hogy a motor leállítása előtti 10-15mp-ben milyen keverékkel ment az autód. Az meg gondolom alapjárat volt, ergo...  :no:
Ami támpontot adhat, az az üveggyertya, de 4T motoroknál csak az "endoszkópos" változat járható.

2T motoroknál úgy szoktuk tesztelni a helyes keverési arányt, hogy adott fordulaton, terhelés alatt! járatjuk (általában út közben) gyújtás le menet közben, félreáll, kivesz, megnéz, következtet. Kb 1000 fordulatonként... Na ez kocsival kicsit nyűgös lenne.  :D  És a lambdák miatt nincs is sok értelme.  :flowers:

Amúgy az h alapjáraton fehérre ég a gyertya, tök természetes. Ott csak annyi nyálat kap, hogy a motor járva maradjon (óránként 1l kb...)

ok-ok :) csak meglepett, hogy nem barnás :) De amúgy én sem gondolom, hogy nagyon parázni kellene a fehérség miatt. Bár ilyet még nem láttam, azt azért megjegyzem. Inkább barnás-világosbarnásak szoktak lenni. De egyébként nem volt üzemmeleg a kocsi mielőtt kivettem. Sőt, sztem hidegnek mondható volt.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.30 14:27:22 írta Kisfiatal »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10269
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10439 Dátum: 2013.06.30 14:48:37 »
Azért én is kivettem tegnap a gyertyákat, nekem is mind szinte tiszták voltak, legrosszabb esetben fehéres-szürkés réteg itt-ott. "Alapjáraton" nem sokat megy.
Azért a gyertyahézagokat igazítottam, bár nagy eltérés sehol sem volt. Eredmény: ma reggel indítás, és olyan gyorsan elindult, hogy győztem lekapni a kezemet a kulcsról  :eek:
Persze én sem azon élvezkedek, hogy de jó kiszedni a gyertyákat, de ha az ember kocsijánál gyanús az olajfogyás, akkor teljesen megértem, én is ezért néztem, mert a gyertyaképek sokat segítenek. Még a dugók tetejét is megnéztem: hála Istennek szép mindegyik  :yes: