Egy fillérembe se került a 4 db. téli kerék átszerelése+a centirózása.
Ennyit ugye arról, hogy a márkaszervíz lehúzós meg drága
(Ezt most a többieknek címeztem)
Egy dolog viszont nem világos számomra, de nagyon nem. Augusztusban a 13.a környékén voltam a szervizben, és akkor nem tűnt fel senkinek a vízpumpa hangja, csak rá 4-5 vagy 6 nappal?? A másik ami furcsa még, hogy amikor behívtak a műhelybe, hogy közöljék és megmutassák eme problémát, az egyik szerelő véletlenül elkokottyintott egy olyasmit, hogy amikor a kolléga cserélte a klímakompresszort a szíjak meghúzása közben lehet, hogy a vízpumpa tengelye kapott egy kicsit?? nem tudom, mert nem értek hozzá.
Elvileg ha túl van feszítve az ékszíj, attól tudnak csapágyasra menni az alkatrészek amiket hajt. Viszont ahhoz brutálisan meg kell feszíteni, mert szoktam nézni a 0 km-es új autókat, azokon is nagyon feszes a szíj gyárilag!
Ráadásul a dízelmorotnál a kialakítás sem olyan hogy annyira nagyon meg lehetne feszíteni.
Jah, és a túl feszes szíj se pár nap alatt teszi tönkre a dolgokat, hanem sokezer km alatt.
Úgyhogy ez szerintem csak véletlen egybeesés...
Meg igazából már mind1 is, megoldódott