Azt viszont egyértelműen állították hogy a vezérműlánc nem feszül fel az első pillanatban,ezért van!
Ha egyértelműen onnan jön, akkor más már nincs játékban, csak a lánc. Mindenesetre elöbb cseréltettem volna azt, mint VVT-i-t...
A lánc biztos nem nyúlt.A feszítőpatront is cserélték,a régin látszik,hogy mennyire ment be,vagyis mennyit kellett neki feszíteni.Minimálisat,bőven tudott még volna feszíteni ha kell,ebből a szalon és én is azt a következtetést vontuk le,hogy a lánc jó.
Azért a márkaszervíznek illett volna tudnia, hogy a feszítő sehogy sem megy be 3-4 kattanásnál jobban. Ha már folyamatosan zörög a lánc annyira meg van nyúlva, akkor se megy ki jobban a feszítő. Ezt egy topictárs már végigjátszotta Corollával, én is láttam nem egy Yarisnál...
Az autóban a TMH által igazolt km szám van,ami 85500,szóval ennyi alatt nem lehet baja a láncnak.
Ezt hagyjuk. Bármi tönkremehet bármikor. Saját kezüleg cseréltem 30 ezret futott Yarisba vezérműláncot.
Szóval a kérdésem továbbra is fennáll. Ha már levették a láncot, megmérték-e, esetlegesen összehasonlították-e egy újjal?
Mert ha nem, akkor nem biztos hogy jó a lánc, csak tipp!És bár nem szeretem az ilyen kizárásos alapon munkát, de ha onnan jön a hang, és minden más kicserélve, akkor már csak az marad. Ha már szét volt szedve a VVT-i miatt, újjal kellett volna összerakni.