Előtte már cseréltem benne többször váltóolajat, de nem téptem meg sosem, eddig probléma sem volt soha. gyanakszom az anyaghibára. A csavart sem rakhattam bele rosszul, mert szorulásig kézzel csavartam be könnyedén. Után a beállítot nyomatékkulccsal elkezdtem meghúzni, aztán már viszonylag kis erőnél éreztem, hogy gond van, hirtelen "megkönnyebbült" a tekerés... Elképzelhető, hogy már lelazításkor elrepedt a menete, csak betekeréskor jött ki.
A megoldást, amit mondasz, azt már leírtam előbb, örülök, hogy egyre gondolunk. Igazából a közös megoldás és a másik lehetőség között hezitálok: azt is lehetne, hogy a kiálló maradék részt levágom, majd a maradék 1 centis menetbe csavarom bele a csavart... Mondjuk ahhoz sokat kellene bontani, mert a csavar feje nem menne be odáig a váltó merevító bordáig miatt sem... Mégis csak az első megoldás lesz a jó, amit te is írtál.
Annyit módosítanék a leírásodon, hogy én nem ragasztanám a csőcsonkot, hanem van egy spéci olaj és hőálló tömítő pasztám, ami olyan, mint a sziloplaszt, csak fekete. Az olajkarter tömítésére találták ki. Szerintem az lenne a jobb, mert az oldható, ha nagy a baj vagy szivárog vagy ilyesmi... Szerinted ragasszam vagy pasztázzam le ezzel? Illetve jobb-e a csonkos megoldás, mint a kiálló rész eltávolítása?