Gyerekek, ne tudjátok meg, hogy hogyan jártam ma!
Úgy volt, hogy váltóolaj és motorolaj csere.
A motorolajat kicseréltem, minden OK. Leengedtem a váltóolajat, az is OK.
Akarom a váltóolaj csavarját visszatekerni, aztán a váltóból kialakított menetes furat kiszakadt vazze. Pedig a nyomatékkulcs az előírt nyomatékra volt állítva (39,2 Nm), sőt picit kevesebbre.
A menetes furat 2 részből lett kiöntve, azt a külső részének a fele kitört belőle... Majd teszek fel képet.
Annyira ideges lettem, hogy el sem tudom mondani. Ócska zárványos fos aluminium volt, ennyit az egészről. A menetből 1 centi sértetlen maradt.
Arra gondoltam, hogy leesztergáltatok egy olyan csövet, amelynek a külső fele menetes, ezt beleteszem a maradék menetebe valahogyan letömítve. A másik fele meg belül lesz menetes, abba meg megy egy csavar majd, amin keresztül le lehet engedni az olajat...
Este itthon ecsetelem, hogy a japánt mennyire jó szerelni, erre b+ beszopom, mint az állat ezzel a szarral...
Annyira megviselt, hogy elmentem a kocsmába a haverommal kidolgozni a technológiát, úgyhogy most erősen be vagyok bacva... Elénést, ha baromságot írok.
Ennyi b+! Kitörik a menet az amúgy is akadós fos váltóból. nem hiszem el. pedig minden előírást betartottam, mindig szakszerően dolgozok. áááá faxom.
Eddig is utáltam ezt a C150-et, de most még jobban rühellem. De nem én lennék a jó szerelő, ha nem dolgoznám ki a technológiát a javítására. Hihetetelen. Egsy olajcsere, azt 1 hetes szopás lesz belőle...
esztergálni a váltóházat meg nem lehet, mert akkor ahhoz az egészet le kéne bontani, stb, valag pénz lenne. Hogy miért a szerelés a hobby, nem értem komyolan.
A sör legalább jó volt, meg a ***a pálesz...