Azt nem próbáltad, hogy gyári szűrődoboz megtoldva nem gyári szívócsővel, ami elölről közvetlenül kapná a hideget vagy alulról valahonnan
Nem, de annak nem lenne sok értelme. A szívócső eléggé kint van a kocsi szélén a lámpánál, szerintem hideget szív az így is. Meg a szívócső is speckó, mert egyben hangtompító is az, a szövetrésze tünteti el a szívózajt.
Úgy próbáltam, hogy leszedtem a dobozról a csövet, ekkor hangos lett nagyon, hangosabb, mint a direktszűrővel. Jobban nem ment tőle, de rosszabbul sem.
Amúgy a túl sok levegő is lehet problémás, nálam pl eléggé nehezen szokta meg az ECU a többletet. Szerintem a legjobb eredményt a sportlégszűrő-betét adja, mert akkor nem lesz hangosabb, nem kell eldobálni a betétet és több levegőt is kap, annyival, ami még nem fura az ECU-nak...
Az E12-esbe kapni faxa betétszűrőket, csak az E11-hez nem. Amúgy betéteset vettem volna. Ha lehet kapni betétet, akkor olyat veszek, a direktet meg hanyagolom...
A helyedben én vennék egy betétszűrőt a kocsiba. Azzal faxa az ECU is szerintem, meg a levegőmennyiség is több, továbbá védetebb a víz ellen is, meg halkabb sokkal...
A direktszűrő jó móka 1-2 hétig, de utána már idegesítően zajossá vált számomra, nem tudom, hogy visszateszem-e majd tavasszal.