Amúgy meglepő, de én eddig azt tapasztaltam, hogy az első gátlók előbb meghalnak, a hátsók meg 2x annyit is kibírnak. Ezek szerint a Toyotáknál ez nem így van...
Én eddig mindig érzet alapján cseréltettem őket ki, nem vagyok a %-okban otthon e téren.
Amúgy hány %-nál érdemes szerintetek kicseréltetni őket? Ha már 60 alá megy az gázos, nem?!
Első vs. hátsó teló: Coronán is, Camryn is, Audi 100-on is, Volvo 440-en is, VW Golfon is előbb haltak meg a hátsók, mint az elsők. A Camryn pl. a hátsókat 280 ezer km-nél már javában cserélni kellett, tök xarok voltak; az elsők még mindig az eredetiek, pedig időközben már 373 ezer km van a kocsiban - és még mindig nem érzem úgy, hogy rosszak lennének.
Amúgy szvsz ez a százalékosdi nem sokat mond. Az Ave tökéletes állapotú hátsó gátlóira tavaly, a műszakin vmi atomxar százalékokat írt ki a műszer, sőt át sem akarta engedni őket
- be kellett ülnöm hátra, úgy mérték meg újra, és úgy ment át ippeg hogy
... Mondta is a vizsgáztató, hogy ez egy vicc, a peresebb gumikkal szerelt autóknál mindig ez van.
Szóval: akkor kell cserélni, amikor érzed, hogy már nem jók - himbálódzik az autó, kanyarokban nagyon bedől, pattog stb.