Elsősorban a szintet figyeld. Persze letakaríthatod az esztétika kedvéért
Filctollal megjelöltem a jelenlegi szintet, és le is takarítottam a lerakódásokat.
Most néztem, hogy a tartály kupakja simán lepattintható (nem menetes), nameg úgy van kialakítva ez a zárókupak, hogy folyamatosan ki tud menni rajta a gőz/pára. Ha megnézitek a fényképet, a kupaknak van egy "csőre", amin kivezetődik a vízes párás cucc, és a tartály külső falán van egy borda, amin a víz hivatott végigfolyni, melyről lecsepeghet egy a motortér alsó vízszintes lemezére. Érdekes. Így most megnyugodtam, hisz akkor ez a jelenség teljesen normális. Meg is van a magyarázatom: fel kell tolatnom egy utcán, és a parkolóhelyem is leejtős, ezért miután leállítom a felhevült motort, a vízgőz a kupak kis csőrén kifolyik, de mivel lejtős a parkolóm, ezért az autó órra felé folyik a vízes cucc, vagyis a gyári kialakítás nem erre lett kitalálva. Szóval megnyugodtam!
Nem szeretném, hogy parás idiótának nézzetek:
volt toyota szerelő mondta, hogy hibás a hűtőm, így indult ez a dolog(ezt már írtam korábban). Viszont ez a szöveg nálam termékeny talajra hullott, mivel az előző autómnál (astra F 91' 1,6 75Le) elromlott a termosztát, felhevült a víz, emiatt: eltörött a fűtőradiátor így folyt be a víz a lábtérbe/pedáltérbe, hengerfejtömítések kisültek így cserélni kellett azt is, nameg vagy 3X kellett visszamennem mert a hűtővíz gumivezetékei és bilincsei a forró víztől megadták magukat és sorba engedték a vizet....szóbal innen a hűtős paranoiám