Gino,
szerintem se szívósor hiba. Az ugyanis hidegen csendben van, melegen szólal csak meg. Nekem most télen előfordult, hogy hosszabb útra mentem, és ha kellően hideg volt,és nem kavartam sokat városban, meg sem szólalt, míg meg nem érkeztem.
Szóval először fordulaton hallat magáról, olyan 2000 körül, aztán elhallgat, 3000-nél megint megszólal, és 4000 fölött is. Legalábbis nálam.Illetve ha nem teljesen hideg indítás van, hanem afféle félig kihűlt, de még langyos állapotban van a motor, akkor alapjáraton is trombitál.
Nekem pont a Váci úti szervízben hallgatta meg a Máté Imre, és azonnal mondta is, hogy tuti szívósor. Na szívok is vele...
Ja én is hallottam már, hogy E12-n is lehet szar a szívósor! Sőt, afféle vég kezdete állapotút is hallottam már elcsattogni, de akkor még azt hittem, valami más baja van...
Mondjuk van még egy hang, amitől én megőrülők. Induláskor ha alapjárat alá, vagy nagyon a közelébe csökken egy pillanatra a fordulat, ocsmány lemezhang, konkrétan jól hallató krepegés töri meg a minőségérzetet és ezzel lelki békémet. Nem tudok rájönni, hogy pontosan honnan jön, biztos, hogy elölről, olyan, mintha a motorháztető gumibakjain kellene állítani, mert nem tart elég feszesen a zár, illetve pont annyira laza, hogy be tud rezonálni a mhtető. De asszem az már annyira meg van húzva, hogy érzésre szabályosan pattan, ahogy nyitom. Tapasztalt valaki hasonlót? Ha már zörejek.... Ééééés a legutóbbi, Nissan Almerával hátulról történt beható ismeretség eredményeként a Schiller bónuszként diszkréten kattogó-csörgő műanyag hangot ajándékozott nekem, ami viszont végképp azonosíthatatlan forrású, érzésre valahonnan az ötödik ajtó burkolata alól jöhet, dehát ott nincs semmi. Ja és csak kicsi, rázós úthibákon hallani. Értelemszerűen ebből is van több a városban, így aztán nap mint nap élvezhetem munkájuk gyümölcsét.....