Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2887317 alkalommal)

0 Felhasználó és 17 vendég van a témában

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2880 Dátum: 2009.02.17 23:43:17 »
Nem tudja valaki, hogy a Ts kézifékkarja mennyibe kerül?

Néztem a tartozék katalógusban az Avensisében (kifutó) van bőrős kar, de a Toyoban nem tudták Tatabányán megmondani, h rá lehet e rakni.

Szeretném azt is lecserélni a Corollámban (jelenleg a gyári műanyag van.)
Konrád

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2881 Dátum: 2009.02.17 23:46:30 »
Azt is tudok szerválni,vagyis pénzért,mert hoztak haza egy törött ts-t amit mi is nézegettünk páran.Abban lehet pár dolog ami érdekelhet...Holnap beszélek a sráccal.Ha úgy van lemehetnénk többen a dolgokért,mert sztem másnak is kellhet pár dolog...

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2882 Dátum: 2009.02.17 23:59:04 »

-engem a kézifékkar érdekelne

-hátsó lökös fülekkel, vagy csak a fülek


Az nem a Ts kompressor volt ami fennt volt Ebayen németországban 3500€-ért?

Konrád

Satriani

  • Vendég
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2883 Dátum: 2009.02.18 00:00:42 »
Szuti, a navis fejnek van már gazdája?

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2884 Dátum: 2009.02.18 00:01:50 »

-engem a kézifékkar érdekelne

-hátsó lökös fülekkel, vagy csak a fülek


Az nem a Ts kompressor volt ami fennt volt Ebayen németországban 3500€-ért?



4400-ért volt fent először aztán vitték le.Vannak benne ülések is meg mindenféle szép és jó.Megkérdezem holnap.Írok holnap privit hogy mit mondott a srác.

nemtom mizu a navival,rákérdezek arra is.Nekem apró dolgok kellenének talán...

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2885 Dátum: 2009.02.18 00:04:30 »
Ok!

Ha sikerül megegyeznünk akkor hová kell lemennünk a cuccokért?
Konrád

koril

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re: szelephézag?
« Válasz #2886 Dátum: 2009.02.18 08:03:19 »
Idézet
Ilyen jellegű hibajelenséget én még nem tapasztaltam. Szerintem a szelepek környékén lesz a hiba, de nem tenném azért rá a nyakam. Elvileg azok kattognak, ha gond van velük. Meg azért is erre gondolok, mert ha motorfékkel lassítasz, akkor a VVT-i motor lezárja a szelepeket, hogy jobban lassuljon, illetve ne fogyasszon addig benzint, ezért nem kattog addig neked.

A motorolaj-fogyasztás  a VVT-i motorok esetén orvosolható garanciális cserével, ha a kocsi <180.000 km-t futott, <7 éves. Szervízkönyv nem kell. A tied beleesik?

Ha igen, akkor mielőbb jelezd a Toyota felé a motorolaj problémát és a másikra is akkor gombot lehet varrni.

Ha nem esik bele, akkor egy szerelőt javaslok, aki megnézi a motort, kezdve a szelepekkel.

Ha a motorolaj fogyasztás az egekbe szökik, akkor a dugattyú-gyűrűzés a megoldás. A motorolaj legyen minél inkább hígabb, ekkor ugyanis nem melegszik a jobb áramlás miatt az olaj annyira fel és így a motor sem. A motor túlmelegedése is kilágyítja a dugattyúgyűrűket, ez okoz magas olajfogyasztást többek között...
Nem véletlen, hogy a kapott új blokkomba már 4,3 l olaj kell, hiszen a nagyobb mennyiség jobban elvezeti a hőt, kevésbé melegszik.

Javaslatom, hogy 0W-30-as vagy 5W-30-as olajat használj. Ezzel lehet, hogy nő az olajfogyasztásod kissé az 5W-40-hez képest, viszont hosszabb távon tovább megy még így is el a motor...

A garanciális cserébe már rég nem esek bele, plusz úgysem márkaszervízbe hordtam az autót. A gyűrűzést már tavaly fontolgattam, de annyira azért nem vészes a fogyasztás, hogy rászántam volna magam. Arra próbálok figyelni, hogy mindig legalább a fele szint fellett álljon a nívó.
Hogy érted egyébként, hogy a lezárja a szelepeket a motor? A VVT-i elvileg teljesen hagyományosan bütyköstengely által vezérelt,amit a vezérműlánc oldaláról a szögben el lehet állítani az alapbeállításhoz képest. Tehát a szelepek mindig mozognak, méghozzá állandó emeléssel. A befecskendező szelepek állnak csak le szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.18 08:29:18 írta Palaczk »

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2887 Dátum: 2009.02.18 08:35:32 »
Ok!

Ha sikerül megegyeznünk akkor hová kell lemennünk a cuccokért?

Szegedre.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2888 Dátum: 2009.02.18 12:14:01 »
Ok! Akkor kérdezd meg az árakat légyszíves. Este fennt leszek:)
Konrád

Boby

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2889 Dátum: 2009.02.18 12:27:59 »
Nekem lenne egy olyan érdekes kérdésem is, hogy nem tudja valaki nyugat európai országokba mennyi üzemanyagot vihetek magammal az országba belépve? Tavaly majdnem megszoptam a tankolást, idén nem akarok ugyanúgy járni, de a szabályokat sem szegném meg. Nincs valahol egy táblázat erről? Itthonra úgy tudom 10L-t lehet behozni, én 20l-es kannát vinnék magammal. Lehet ez gond valahol? (Országok: Ausztria, Németország, Svájc, Belgium, Hollandia, Franciaország, Spanyololszág, Olaszország)
Corolla Sedan Executive 2.0 D-4D

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2890 Dátum: 2009.02.18 12:46:44 »
Fogyis topicban válaszoltam :excl:
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.18 12:51:16 írta musspici »
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2891 Dátum: 2009.02.18 12:52:05 »
Mondjuk az olaszoknál általában drágább, de az a max pár 100 forint amit ezzel spórolni lehetne nekem nem érné meg hogy összebüdösítsem a kocsit a benzinnel. Mert akárhogy is csinálod valamennyi benzinszag bekerül.

Boby

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2892 Dátum: 2009.02.18 13:32:18 »
Mondjuk az olaszoknál általában drágább, de az a max pár 100 forint amit ezzel spórolni lehetne nekem nem érné meg hogy összebüdösítsem a kocsit a benzinnel. Mert akárhogy is csinálod valamennyi benzinszag bekerül.
Mivel gázolajról van szó, így benzinszag aligha lesz. Amúgy pedig fém kannát vinnék, már próbáltam, nem ereszt, nem szagol, s amúgyis a csomagtartóban tárolom, kikötve. Ezzel nem lesz gond, és inkább ez, minthogy mint a múltkor megszopjam. 6 km volt hátra a computer szerint, s ha nincs éjszaka nem látjuk meg a pálya melletti falu túloldalán lévő kút fényeit.
Corolla Sedan Executive 2.0 D-4D

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2893 Dátum: 2009.02.18 13:37:57 »
6 km volt hátra a computer szerint.
Ilyenkor meg minden izgalom nelkul mehetsz legalabb 50 kilometert. En ugy mentem el Miskolcrol Nyiregyre, hogy amikor Miskolcon kialltam a kapun, akkor kiirta, hogy low fuel (a BC szerint ilyenkor kb 20-25km a megteheto tav.) Nem maradtam ott a palyan  :winkiss:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Boby

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2894 Dátum: 2009.02.18 13:42:02 »
6 km volt hátra a computer szerint.
Ilyenkor meg minden izgalom nelkul mehetsz legalabb 50 kilometert. En ugy mentem el Miskolcrol Nyiregyre, hogy amikor Miskolcon kialltam a kapun, akkor kiirta, hogy low fuel (a BC szerint ilyenkor kb 20-25km a megteheto tav.) Nem maradtam ott a palyan  :winkiss:
Mikor nekem beszól a computer, akkor még 70-90 km-t lehet menni. Azonban az ominózus esetben, ezután még sokat mentem, s 6 km maradt a computer szerint. Kicsit necces volt:(
Corolla Sedan Executive 2.0 D-4D