Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2887192 alkalommal)

0 Felhasználó és 18 vendég van a témában

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2655 Dátum: 2009.01.15 06:29:34 »
Sziasztok!
Meg tudjátok mondani ,hogy az ablakmosó motor előre és hátulra is dolgozik,vagy két külön motor műkszik benne? Ugyanis az első mosó az istenért nem akar spriccelni. Mikor húzom a kart akkor a motor hangját sem hallom.(Fagyás kizárva)  :helpsmilie:
Köszi a válaszokat!
Az enyémben 1 motor volt, és a forgásirány függvényében spriccelt előre vagy hátra.

:-o Az enyémben még kettő van.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2656 Dátum: 2009.01.15 07:20:41 »
No most elgondolkoztam rajta, de így 3 év távlatából nem merek rá megesküdni, ( E12-ben a lökhárító alatt van és csak 2x volt szétszedve az  a rész) de nekem 1 motor rémlik, és forgásiránytól függően sriccelt. - néha előfordult, hogy az előre sricceléskor csöppent a hátuljára is! ( főleg, ha előtte a hátsót mostam, és tele volt a cső) - de este megnézem feleségem E11 gépébe, ott hogy van!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Benedek

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 208
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2657 Dátum: 2009.01.15 17:10:15 »
No most elgondolkoztam rajta, de így 3 év távlatából nem merek rá megesküdni, ( E12-ben a lökhárító alatt van és csak 2x volt szétszedve az  a rész) de nekem 1 motor rémlik, és forgásiránytól függően sriccelt. - néha előfordult, hogy az előre sricceléskor csöppent a hátuljára is! ( főleg, ha előtte a hátsót mostam, és tele volt a cső) - de este megnézem feleségem E11 gépébe, ott hogy van!

Köszi!
Esetleg ha szerelni kell akkor mit kell bontani?
5' - Corolla HB.  1.4 sol

Benedek

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 208
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2658 Dátum: 2009.01.15 17:15:27 »
Ha cserélni kell a motort vajon mennyi lehet az ára?
Vagy csak tartállyal egybeszerelve cserélik?
Én otthon ki tudom cserélni,vagy kell hozzá egy két spéci cucc, esetleg szerviz?
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.15 20:48:42 írta Benedek »
5' - Corolla HB.  1.4 sol

mykos

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 82
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2659 Dátum: 2009.01.15 19:06:45 »
Sziasztok. Segítsetek légyszi. Mekkora az E11 Corollába való, gyári helyre, gyári tálcára betehető legnagyobb akkumulátor? Nekem is, meg a barátomnak is döglődik, és vennénk.
Másik kérdés. Mi legyen a preferált márka? Bannert találtunk 12V-50 Ah, min 390 A-s. Asszem Banner Power Bull P50 a neve.....

Nekem kényszerűségből 70Ah-s van benn, ha sok pénzem lesz veszek majd egy kisebbet...mondjuk a tálca nincs benn, viszont azóta nem érdekli ha hidegen kell indulni:)
AE111 Station Wagon 1,6 16i

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2660 Dátum: 2009.01.15 22:47:40 »
Általában a japán gyártmányú Toyotákon csak 1 motor van, és a forgásirány változik, míg az európai gyártmányokon két külön motor dolgozik. Legalábbis én ezt figyeltem meg...
Viszont japánban még nem láttam elromlani, viszont európaiban már annál többet cseréltem. Ára kb. 10-15 ezer Ft.
Xanyi

Benedek

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 208
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2661 Dátum: 2009.01.15 23:14:03 »
Általában a japán gyártmányú Toyotákon csak 1 motor van, és a forgásirány változik, míg az európai gyártmányokon két külön motor dolgozik. Legalábbis én ezt figyeltem meg...
Viszont japánban még nem láttam elromlani, viszont európaiban már annál többet cseréltem. Ára kb. 10-15 ezer Ft.
Az enyém japán gyártmány...a többit meg holnap megnézem.
5' - Corolla HB.  1.4 sol

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2662 Dátum: 2009.01.16 21:41:02 »
Általában a japán gyártmányú Toyotákon csak 1 motor van, és a forgásirány változik, míg az európai gyártmányokon két külön motor dolgozik. Legalábbis én ezt figyeltem meg...
Viszont japánban még nem láttam elromlani, viszont európaiban már annál többet cseréltem. Ára kb. 10-15 ezer Ft.
Az enyém japán gyártmány...a többit meg holnap megnézem.

Amit írtam az nem szentírás, csak megfigyelés. Lehet, hogy a tiédben 2 motor van.
Xanyi

Attus

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 361
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2663 Dátum: 2009.01.17 15:11:35 »
Ma reggel indultam volna az autómmal, és némi meglepetésemre az akku tök nullára le volt merülve, a műszerfali visszajelzők sem világítottak, annyira nulla volt az egész (ott kezdett gyanús lenni, amikor megnyomtam a ajtónyitó-távirányító gombját, és nem történt semmi).
A kocsit múlt szombaton használtam utoljára, azóta állt, és -15 körüli hőmérsékletek is voltak.

Szerintetek normális, hogy ilyen körülmények közt behalt az akku, vagy ez azt jelenti, hogy csereérett?

Átjött egy barátom, bebikáztuk, mentem 10 kilométert, utána megint pöccre indult, ahogy korábban is mindig.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2664 Dátum: 2009.01.17 15:22:54 »
Ma reggel indultam volna az autómmal, és némi meglepetésemre az akku tök nullára le volt merülve, a műszerfali visszajelzők sem világítottak, annyira nulla volt az egész (ott kezdett gyanús lenni, amikor megnyomtam a ajtónyitó-távirányító gombját, és nem történt semmi).
A kocsit múlt szombaton használtam utoljára, azóta állt, és -15 körüli hőmérsékletek is voltak.

Szerintetek normális, hogy ilyen körülmények közt behalt az akku, vagy ez azt jelenti, hogy csereérett?

Átjött egy barátom, bebikáztuk, mentem 10 kilométert, utána megint pöccre indult, ahogy korábban is mindig.

Tudni kéne, hogy hány éves az akksi. Ha öreg (mondjuk 4-5 éves vagy még több), akkor ezekben a brutál hidegekben éppenséggel megdögölhet így, ennyi idő alatt. De azért el kéne menj egy autóvillamossági szervízbe, hogy mérjenek egy nyugalmi áramfelvételt, mert lehet, hogy vmi folyamatosan szívja az akksit; nekem pl. ez van a Camryvel, három nap alatt full lemerül az amúgy hibátlan, egy éves akkumulátor. Ha a nyugalmi áramfelvétel nem mutat abnormális áramfogyasztást, akkor egyértelműen az akksi a csereérett.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2665 Dátum: 2009.01.17 21:35:41 »
Meg decemberben sikerult a kocsiban kicsapni a szivargyujto biztositekat egy ilyennel. (Kesobb kiderult, nem is csoda, hogy kicsapta, mert kondi durrant el benne, meg fet-et kellett benne cserelni). 15A-s volt az eredeti, nekem csak 10A-volt meg 20-as. 10-t tettem be, gondoltam tulbiztositom. Elmentem egy autosboltba, hogy vegyek. Mikor megmutattam a pasasnak, hogy milyen, akkor nagy kikerekedett szemekkel kerdezte, hogy ez meg milyen autoba valo, mert meg eletebe nem latott ilyet  :eek: Szoval most a 10-est kicsapta a porszivo, most huszas van benne, de potot meg nem tudtam venni.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2666 Dátum: 2009.01.17 21:55:56 »
Meg decemberben sikerult a kocsiban kicsapni a szivargyujto biztositekat egy ilyennel. (Kesobb kiderult, nem is csoda, hogy kicsapta, mert kondi durrant el benne, meg fet-et kellett benne cserelni). 15A-s volt az eredeti, nekem csak 10A-volt meg 20-as. 10-t tettem be, gondoltam tulbiztositom. Elmentem egy autosboltba, hogy vegyek. Mikor megmutattam a pasasnak, hogy milyen, akkor nagy kikerekedett szemekkel kerdezte, hogy ez meg milyen autoba valo, mert meg eletebe nem latott ilyet  :eek: Szoval most a 10-est kicsapta a porszivo, most huszas van benne, de potot meg nem tudtam venni.

Igen, az újabb Toyotákban egy extra pici biztosíték van, nem láttam még sehol hogy kapni lehetne. Természetesen a márkakereskedést kivéve. Ára pár száz Ft/db!
Xanyi

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2667 Dátum: 2009.01.17 22:01:05 »
Ma reggel indultam volna az autómmal, és némi meglepetésemre az akku tök nullára le volt merülve, a műszerfali visszajelzők sem világítottak, annyira nulla volt az egész (ott kezdett gyanús lenni, amikor megnyomtam a ajtónyitó-távirányító gombját, és nem történt semmi).
A kocsit múlt szombaton használtam utoljára, azóta állt, és -15 körüli hőmérsékletek is voltak.

Szerintetek normális, hogy ilyen körülmények közt behalt az akku, vagy ez azt jelenti, hogy csereérett?

Átjött egy barátom, bebikáztuk, mentem 10 kilométert, utána megint pöccre indult, ahogy korábban is mindig.

Feleségemnek is sikerült hasonlót produkálni tavasszal 4 nap állás után. - A csomagtérvilágítás folyamatosan világított, mert nem volt tökéletesen lezárva a hátulja ( kinyitni nem lehetett) - azóta pont a -17-es éjjel volt, hogy az utastérvilágítás bekapcsolva maradt, de simán indult reggel.

- Sokéve egyszer egy hasonlóan hideg télen a 3 napig álló kocsiban befagyott az aksi!!!! - bevittem melegedni, feltöltöttem, és még 2 évig használtam.
-És a legdurvább, a szomszéd házba becsapott a villám, és ez teljesen kiütötte az aksit ( a fagyottat a köv. nyáron) - 8 óra töltés után ment tovább.
-és ez egy jó öreg Perion volt !!!!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2668 Dátum: 2009.01.17 22:02:09 »
Meg decemberben sikerult a kocsiban kicsapni a szivargyujto biztositekat egy ilyennel. (Kesobb kiderult, nem is csoda, hogy kicsapta, mert kondi durrant el benne, meg fet-et kellett benne cserelni). 15A-s volt az eredeti, nekem csak 10A-volt meg 20-as. 10-t tettem be, gondoltam tulbiztositom. Elmentem egy autosboltba, hogy vegyek. Mikor megmutattam a pasasnak, hogy milyen, akkor nagy kikerekedett szemekkel kerdezte, hogy ez meg milyen autoba valo, mert meg eletebe nem latott ilyet  :eek: Szoval most a 10-est kicsapta a porszivo, most huszas van benne, de potot meg nem tudtam venni.

Igen, az újabb Toyotákban egy extra pici biztosíték van, nem láttam még sehol hogy kapni lehetne. Természetesen a márkakereskedést kivéve. Ára pár száz Ft/db!

Én a Homasitában vettem egy levéllel!!!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2669 Dátum: 2009.01.17 22:03:51 »
Én a Homasitában vettem egy levéllel!!!
Olyan mintha villas lenne, de nem kijon ket kis nyelv, hanem a ket szele maga a nyelv es jo kicsike? Mert a honlajukon nem lattam olyat.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX