akkor a dpf nullázásra meg az injektorok állapotára figyelj.
nem szokott sürün regenerálni a dpf,igy hogy 40e km ezelőtt volt olajcsere? 1intervallumot kihagytak.
és amugy is még a mazda szervízben is elismerik,h sok a dexelia olajnak a 20e km csereidö.
toyota 15e km intervallumával példálózott a szervizes ürge.
Nem regenerálja önmagát? 145.000nél volt rajta igen. Áh az tényleg sok,maradok ennél is a 15.000nél. Apám teherautóján meg 30.000 lenne...szervízben meg kérdik tőle,hogy miért hordja oda nekik 15.000-17.000 nél....ő meg mutatja nekik a nívópálcát ,hogy ezért
Mazda dpf-fel tudnak valamit kezdeni Mercedes/Bosch minősített szervízben?
Injektorokat tudom,hogy tudnak nézni,mert a Toyotát kimérték,hogy pár mikronnal kisebb a nyomás a 4. hengernél ,ezért kapott egy injektor tisztítót.
Azt mondod menjen inkább márkaszervízbe? Kanizsára végülis le tudnám vinni...