Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 203594 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Mazda
« Dátum: 2005.02.15 10:39:57 »
Végül is a SzabóZE révén jött az ötlet a Japán autók topicra.
:)

És nekem is volt egy 626osom.

Hardy

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 398
  • Autó: Corolla Verso 1.8 SOL
Mazda
« Válasz #1 Dátum: 2005.02.15 11:17:01 »
626 coupe 85-ös gázos verzióban volt nekem is 3 évig.
Nagy király volt a gép. :D
'06 Corolla Verso 1.8 Linea SOL

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Mazda
« Válasz #2 Dátum: 2005.02.15 22:08:20 »
Idézetet írta: "Hardy"
626 coupe 85-ös gázos verzióban volt nekem is 3 évig.
Nagy király volt a gép. :D

Meghiszem azt, az a 626 generáció volt a nagy áttörés, vitték, mint a cukrot.
music      

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Mazda
« Válasz #3 Dátum: 2005.02.15 23:18:42 »
Én is imádtam, 626 Benzin 2,0 Karburátor, 105ló 40-190 között lehetett vele 5.-ben autózni és nem igen evett a legdurvább téli időben taposva sem 10l fölött. 13évesen adtam el, sajnáltam, csak rohadt szegényke. 83-as évjárat volt, még a nem nagyonlapos elejű!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Hardy

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 398
  • Autó: Corolla Verso 1.8 SOL
Mazda
« Válasz #4 Dátum: 2005.02.17 19:46:12 »
Hát igen az a 2 lityis motor azért benzinnel meg tudott indulni...és a felszereltsége se volt gyenge abban az időben.
Elektromos ablakok,hátsó pillangó ablak elektromos 8) ,elektromos napfénytető :) .
Hát igen az volt a baja az enyémnek is,hogy rogyott a küszöb már erősen :(
De gázból evett 10-11L,és benzinnel nem sokat jártam így hát pontosan nem tudom,de biztos hogy 9 körül el lehett menni vele.
Mint a nitrót menet közbe ,ha kellett egy kapcs és már benzin ment is :D
'06 Corolla Verso 1.8 Linea SOL

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #5 Dátum: 2005.02.17 20:51:08 »
Idézetet írta: "Hardy"
Hát igen az a 2 lityis motor azért benzinnel meg tudott indulni...és a felszereltsége se volt gyenge abban az időben.
Elektromos ablakok,hátsó pillangó ablak elektromos 8) ,elektromos napfénytető :) .
Hát igen az volt a baja az enyémnek is,hogy rogyott a küszöb már erősen :(
De gázból evett 10-11L,és benzinnel nem sokat jártam így hát pontosan nem tudom,de biztos hogy 9 körül el lehett menni vele.
Mint a nitrót menet közbe ,ha kellett egy kapcs és már benzin ment is :D


Küszöb-kihegesztés igazán nem egy nehéz mutatvány , és nem is drága - ezért kár megválni egy amúgy jó autótól  :roll: ...

A Camrymen is lassan esedékes lesz a bal oldalon - valamikor a múltban megsérült ez az oldal , és nem javították ki szakszerűen  :x
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7910
  • Autó: 2004 Yaris Verso 1.4D4D Terra
Mazda
« Válasz #6 Dátum: 2005.02.17 21:12:52 »
Nekem nagyon bejönnek az új Mazdák, főleg az RX-8, 3, 6.
Valahogy karakterben, dizájnban másabbak, mint a Toyota. De a megbízhatóság hasonló, ha jól tudom. Kár, hogy a Toyota erre a sportos vonalra nem érez rá. A TSport az csak a motorban, meg belső dizájnban tér el egy átlagos autótól, a Mazda kívülről is sugallja a sportosságot, a vonalvezetésben. A Dízel motorjai, pedig elég erősek, itt a Toyotának sokat kell még fejlődni, mint ahogy már bemutatták azt az erős dízeljüket, csak amíg az nem jön, a lóerőhajhász dízelesek vágyálma nem tud teljesülni.  :D
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Mazda
« Válasz #7 Dátum: 2005.02.17 22:17:54 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nekem nagyon bejönnek az új Mazdák, főleg az RX-8, 3, 6.
Valahogy karakterben, dizájnban másabbak, mint a Toyota. De a megbízhatóság hasonló, ha jól tudom. Kár, hogy a Toyota erre a sportos vonalra nem érez rá. A TSport az csak a motorban, meg belső dizájnban tér el egy átlagos autótól, a Mazda kívülről is sugallja a sportosságot, a vonalvezetésben.

Nekem a Mazda 3 mindezek dacára nem kéne. Nagyon pazarolja teret. A 6, az OK, azt elfogadnmám. Bár a nejemnek nem tetszenek ezek a típusú hátsó lámpák, úgyhogy maradunk a Toyotánál. :lol:  :lol:  :lol:
music      

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #8 Dátum: 2005.02.17 22:44:53 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nekem nagyon bejönnek az új Mazdák, főleg az RX-8, 3, 6.
Valahogy karakterben, dizájnban másabbak, mint a Toyota. De a megbízhatóság hasonló, ha jól tudom. Kár, hogy a Toyota erre a sportos vonalra nem érez rá. A TSport az csak a motorban, meg belső dizájnban tér el egy átlagos autótól, a Mazda kívülről is sugallja a sportosságot, a vonalvezetésben. A Dízel motorjai, pedig elég erősek, itt a Toyotának sokat kell még fejlődni, mint ahogy már bemutatták azt az erős dízeljüket, csak amíg az nem jön, a lóerőhajhász dízelesek vágyálma nem tud teljesülni.  :D


Szívemből szóltál , teljes mértékben  :!:

Az új Mazdák szenzációsak , és töredelmesen bevallom , hogy ha új autót szeretnék most venni a középkategóriában , előbb vennék Mazda 6-ost , mint Avensist  :?

Amikor kijött a Mazda 6-os , és utána a karakterében hasonló Accord , nagyon drukkoltam , hogy a Toyota az Avensissel ezt az irányvonalat kövesse . Nem követte ... Helyette jött egy ugyan tekintélyes , de minden-csak-nem-sportos Vectra-Passat design keverék  :roll: ... Szép is , elegáns is , de a szívem nem dobban meg tőle , míg a szintén elegáns , de egyben markáns-dögös Mazda 6-ostól annál inkább  :!: És ez nemcsak a külsőre , hanem a belsőre is igaz .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Mazda
« Válasz #9 Dátum: 2005.02.17 22:47:07 »
Idézetet írta: "music"
Nekem a Mazda 3 mindezek dacára nem kéne. Nagyon pazarolja teret. A 6, az OK, azt elfogadnmám. Bár a nejemnek nem tetszenek ezek a típusú hátsó lámpák, úgyhogy maradunk a Toyotánál. :lol:  :lol:  :lol:


Oszt' ki nem sz@rja le , hogy pazarolja a teret  :D ? Végre egy kompakt autó , amelyik nem szerénykedik , hanem "rendes" méretekkel rendelkezik , azaz jóóó nagy :10: ! Nekem ez nagyon bejön  [smilie=sm38.gif]
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Mazda
« Válasz #10 Dátum: 2005.02.17 22:58:47 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Oszt' ki nem sz@rja le , hogy pazarolja a teret  :D ?

Hadd említsem szerény személyemet. Amikor mindennap meg kell harcolnod a parkolóhelyért, akkor egyszerre fontossá válik az autó hosszára jutó csomag-, és utastéri literek száma. Egy 4,4 méteres autóban 300 literes csomagtartó egy kicsit húzós.
Ezt utáltam pl. a Daewoo Nexiában: egy átfazonírozott Kadett volt, de annál 30 centivel hosszabb; ahol a növekmény a lökhárítókat erősítette - optikailag.
music      

Batyuka

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
    • http://www.qefglobal.com
Mazda
« Válasz #11 Dátum: 2005.02.18 10:37:50 »
Csak azert nem Mazda 6 all a haz elott, mert amikor jo masfel evvel ezelott autot nezegettem az Avensis nyert 1 hajszallal. Nehez dontes volt... :)
vensis II, 1.6 Sol Sedan [size=12]33[/size]

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Mazda
« Válasz #12 Dátum: 2005.02.18 20:37:45 »
Idézetet írta: "Batyuka"
Csak azert nem Mazda 6 all a haz elott, mert amikor jo masfel evvel ezelott autot nezegettem az Avensis nyert 1 hajszallal. Nehez dontes volt... :)


Nálam is a Mazda -Corolla volt a két befutó - meg harmadik helyen a Focus, Igazábol a 323 kicsi mérete, és  anem létező kombi verzió, nomeg a gyengécske motorok elég gyorsan eldöntötték a dolgot. A Focus szintén a motorok miatt esett ki! - meg a Casco 1,5x-ese a Corollának!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7910
  • Autó: 2004 Yaris Verso 1.4D4D Terra
Mazda
« Válasz #13 Dátum: 2005.02.18 21:45:13 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "Batyuka"
Csak azert nem Mazda 6 all a haz elott, mert amikor jo masfel evvel ezelott autot nezegettem az Avensis nyert 1 hajszallal. Nehez dontes volt... :)


Nálam is a Mazda -Corolla volt a két befutó - meg harmadik helyen a Focus, Igazábol a 323 kicsi mérete, és  anem létező kombi verzió, nomeg a gyengécske motorok elég gyorsan eldöntötték a dolgot. A Focus szintén a motorok miatt esett ki! - meg a Casco 1,5x-ese a Corollának!

Nem mondod, a casco ennyire márka/modell függő?
Toyota az milyen a többihez képest?
Laco 73 :D

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4359
  • Autó: Avensis 1.6 Linea Terra LB '02, Prius 3 '15
Mazda
« Válasz #14 Dátum: 2005.02.18 22:39:14 »
Idézetet írta: "KLaco"
Nem mondod, a casco ennyire márka/modell függő?
Toyota az milyen a többihez képest?

Én amikor a Yarist néztem, összehasonlítottam ezt is.
Ford Fiestára volt a legkevesebb: 91e /év. (Giha kivitel már 112e.)
A legdrágább pedig a Micra, 142e /év.
1.0-s Yaris 104e, 1.3-as 138e, 1.4 D-4D 118e.
(2003 nyara táján)
Attila 31
  - Avensis
- Prius