Lehet, hogy tévedek, de...
Engem manapság az érdekelne a legjobban, hogy a konkurens modellekhez képest olcsóbban, vagy közepes áron kínált, baromi jól kinéző, baromi jó minőségérzetű, - újkorában - baromi jól működő autók esetében vajon miben spórolnak? Gondolom, a lemezek alatt, vagy éppen pont a lemzeken?
A bejegyzés írójával egyetértve, én is bízok a japán mérnökök precíz munkájában és abban, hogy találtak valami nagyon hatékony technológiát a korrózió és egyéb maszlagságok elkerülésére, de azért a kisördög nem alszik bennem... Reálisan nézve, a való élet azt mondatja velem, hogy valahol elő fog jönni a spórolás, mint, ahogy az előző 3-as Mazda generáció korrózióvédelmében is.
Én továbbra is a 6-osnak "drukkolok" és, ha tehetem, arra fogok hajtani az Avensis mellett következő autónak.