Szerző Téma: Mazda  (Megtekintve 612548 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
Mazda
« Válasz #1830 Dátum: 2013.12.23 00:30:18 »
Nem elektromos, csak a záródása szervós...  :excl:

Ez elég fincsi darab... :wub:

Az, bizony.  :wub:
De az a 24800 CHF átszámítva 6M Ft...  :eek:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Mazda
« Válasz #1831 Dátum: 2013.12.23 04:22:01 »
1600 kilo uresen 116loerovel? Nem lehet tul fickos  :hmmmm:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Mazda
« Válasz #1832 Dátum: 2013.12.23 07:20:09 »

1600 kilo uresen 116loerovel? Nem lehet tul fickos  :hmmmm:
nem sportautó, de nagyon alacsony fordulaton jön a nyomaték, és csak 5 senességes a dízel, így nem érződik gyengusznak.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Mazda
« Válasz #1833 Dátum: 2013.12.23 08:18:25 »
Az, bizony.  :wub:
De az a 24800 CHF átszámítva 6M Ft...  :eek:
értelmezhetetlenül drága...szerencsére ki se lehet hozni svájcból...  :flowers:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Mazda
« Válasz #1834 Dátum: 2013.12.23 08:30:29 »
Melyik dízel a jó? Nekem az lenne a nyerő majd, ami a lehető legegyszerűbb. "Se dpf se bonyolult elektronika", se kettőstömegű lendkerék...

Automataváltónál nincsen kettőstömegű (nincsen kuplung).  Meg abban, amibe nem azt tették vissza, amikor tönkrement....  :devil:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Mazda
« Válasz #1835 Dátum: 2013.12.23 08:52:29 »
1600 kilo uresen 116loerovel? Nem lehet tul fickos  :hmmmm:
enyém meg 16,5mázsa üresen 110loerővel,6sebességgel...de már csak pár hétig.;) ;) ;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Mazda
« Válasz #1836 Dátum: 2013.12.23 10:18:09 »
Automataváltónál nincsen kettőstömegű (nincsen kuplung).  Meg abban, amibe nem azt tették vissza, amikor tönkrement...:devil:
Annak akkor más hátrányának kellene hogy legyen: kiegyensúlyozatlanul jár, nem?

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Re:Mazda
« Válasz #1837 Dátum: 2013.12.23 10:19:01 »
enyém meg 16,5mázsa üresen 110loerővel,6sebességgel...de már csak pár hétig.;) ;) ;)
Hóhó, mit találtál ki :hmmmm:? :sorcerer:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Mazda
« Válasz #1838 Dátum: 2013.12.23 10:36:28 »
;) ;)  http://www.ecotuning.hu
a minap jártam náluk 1 régi tokodi katonakolegával.
dpf eltávolítás miatt ugrottam be informálódni.
mit ád isten,épp egy 2.0D 143le fészlift mazda6 volt az emelőn dpf eltávon+ ecotuningon.
egy 126le d4d ave meg kint várakozott. abban már van dpf? nem is tudtam.
a srác úgy vágja a kocsikat,m kés a vajat.
az én 1mzr mazda mocimból 160le és 400(!!!!!!!!!)Nm hozható ki úgy,h még gazdaságos legyen. mindezt turbófeltöltő átszabályozással. ténylegesen bő 1l a csökkenés szerinte.
kiváncsi leszek.
mazdás fórumon néha nézelődök,ott is írta egy user,h ezek a táti fiúk értik a dolgot. és 1,5év használat után csak jó véleményük van a dpf eltávról meg az ecotuningról.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.23 10:38:50 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10702
Mazda
« Válasz #1839 Dátum: 2013.12.23 10:43:09 »
Dízel esetén valóban járható a chiptuning. Anno a TTE is kínált a Toyotához úgynevezett powerbox-ot, ami a 116 lovat 140-re húzta fel.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Mazda
« Válasz #1840 Dátum: 2013.12.23 11:29:04 »
;) ;)  http://www.ecotuning.hu
a minap jártam náluk 1 régi tokodi katonakolegával.
dpf eltávolítás miatt ugrottam be informálódni.
mit ád isten,épp egy 2.0D 143le fészlift mazda6 volt az emelőn dpf eltávon+ ecotuningon.
egy 126le d4d ave meg kint várakozott. abban már van dpf? nem is tudtam.
a srác úgy vágja a kocsikat,m kés a vajat.
az én 1mzr mazda mocimból 160le és 400(!!!!!!!!!)Nm hozható ki úgy,h még gazdaságos legyen. mindezt turbófeltöltő átszabályozással. ténylegesen bő 1l a csökkenés szerinte.
kiváncsi leszek.
mazdás fórumon néha nézelődök,ott is írta egy user,h ezek a táti fiúk értik a dolgot. és 1,5év használat után csak jó véleményük van a dpf eltávról meg az ecotuningról.
OK hogy nyersz pár Le-t ha eltávolítod a dpf-et, de alapból nem megy át műszaki vizsgán. A tuningolással meg az a baj, hogy nem tudod mi fog a határon működni, amitől több minden hamarabb kikészül. És akkor fizethetsz súlyos összegeket :cry:
Nekem nem ér annyit a több lóerő, inkább gond nélkül autózom, akinek meg kevés a Le, vegyen egy nagyobb motoros autót, jobban jár, kivéve ha imád ilyennel foglalkozni.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Mazda
« Válasz #1841 Dátum: 2013.12.23 11:38:34 »
Ja. Egyik ismerősöm Opel Insigniát (vagy mit?)  tuningoltatott.
El volt ájulva a "mestertől", amíg folyt a munka, hogy mennyire vágja. Meg még pár hónapig, hogy mennyire megy a gép.
Aztán motorgenerál, már nem emlékszem pontosan, de majdnem 1 millió lett volna, aztán valahogy kibulizták garanciában a márkaszervizben, mert ismert ott valakit  :1eye:

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Mazda
« Válasz #1842 Dátum: 2013.12.23 12:22:34 »
;) ;)  http://www.ecotuning.hu
a minap jártam náluk 1 régi tokodi katonakolegával.
dpf eltávolítás miatt ugrottam be informálódni.
mit ád isten,épp egy 2.0D 143le fészlift mazda6 volt az emelőn dpf eltávon+ ecotuningon.
egy 126le d4d ave meg kint várakozott. abban már van dpf? nem is tudtam.
a srác úgy vágja a kocsikat,m kés a vajat.
az én 1mzr mazda mocimból 160le és 400(!!!!!!!!!)Nm hozható ki úgy,h még gazdaságos legyen. mindezt turbófeltöltő átszabályozással. ténylegesen bő 1l a csökkenés szerinte.
kiváncsi leszek.
mazdás fórumon néha nézelődök,ott is írta egy user,h ezek a táti fiúk értik a dolgot. és 1,5év használat után csak jó véleményük van a dpf eltávról meg az ecotuningról.
DPF eltávolítás??? WTF? és a vizsgára visszateszed?
nézd meg ezt is: http://www.atc.hu/chiptuning

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Mazda
« Válasz #1843 Dátum: 2013.12.23 12:23:06 »
OK hogy nyersz pár Le-t ha eltávolítod a dpf-et, de alapból nem megy át műszaki vizsgán. A tuningolással meg az a baj, hogy nem tudod mi fog a határon működni, amitől több minden hamarabb kikészül. És akkor fizethetsz súlyos összegeket :cry:
Nekem nem ér annyit a több lóerő, inkább gond nélkül autózom, akinek meg kevés a Le, vegyen egy nagyobb motoros autót, jobban jár, kivéve ha imád ilyennel foglalkozni.

Egyetértek. Rossz nézni (meg szagolni) néha, mi minden jön ki az Avensisből. Ebben ugye gyárilag sincs DPF.

A másik oldalon persze ott van, hogy a minap 160 pénzbe fájt egy kollégámnak a 6-os Mazdán egy EGR szelep hiba valami DPF tisztogatással, egyebekkel...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Mazda
« Válasz #1844 Dátum: 2013.12.23 13:46:51 »
Dízel esetén valóban járható a chiptuning. Anno a TTE is kínált a Toyotához úgynevezett powerbox-ot, ami a 116 lovat 140-re húzta fel.
jaja,itt a fórumon emlegette vki,h 1srácnak volt box az avéban.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки