Monti, akkor részletezhetnéd picit ezt az autót, mert mielőtt mondtad, hogy megveszed, azt sem tudtam, hogy a 323-asból ilyen létezik...
Pedig összességében nem érzem magam hülyének, ha típusismeretről kérdeznek...
A 323 mindig is rendelkezett ilyen specialis kiadasokkal.
Az enyem az elso turbos szeriaba tartozik, 86-89 kozott gyartottak.
A motor 1.6 turbo, 150le.
Allando osszkerekhajtas van, a kozepso difi pedig osszezarhato, ha nagyon nagy sarban/havon kell menni.
A suly bo 1 tonna, a motor pedig az a regi vagasu turbos fajta, tehat olyan 2700-tol 6500-ig megy, de ott nagyon.
Mivel az eleg jo suly/teljesitmeny aranyhoz negy tarcsafek egy ugye 4x4 hajtas tarsul, eleg mokasat lehet vele autozni.
Dobbenetes kanyarsebesseget lehet vele elerni, tehat a korabeli kettes Golf GTI igazandibol nem is nagyon emlitheto vele egy lapon. Ez ugyanis 8-on belul van 100-on, kanyarban pedig nagyon mas egy 4wd mint egy fwd.
Amit az enyemrol tudni kell: lathatoan piros, manualis (ki kell tekerni) napfenytetovel rendelkezik. A belter nagyon szep allapotban van, mechanikailag is jo az auto, kis lakatolas lesz, aztan egy telifeny.
Ha erekel, lovok majd valamikor rola kepeket, de nem tudom, mikor jarok otthon.
90-tol volt a kovetkezo generacios, ami mar 1.8 turbo, annak van hatul az egyben levo lampaja. Az meg durvabb, 6 tizeddel hamarabb van szazon is, stb.
Illetve 94-tol megcsinaltak az a gyonyoru, keret nelkuli ablakos, 5 ajtos 323F-et, amibol meg 2.0 V6 is volt. Csak az mar fwd only.