Beszéltem a szerelővel. Elkértem az autó munkalapjait, átnéztem a szervízkönyvet. Beleültem, átéreztem.
Valószínűleg a hajtókar "könyökölt ki", meg valamiből letört egy darab... A darabot megtalálták, az ügyfél a szétszedést nem kérte, azóta ott áll... (kb. 1éve)
Rosszul emlékeztem, túlzás volt a tíz év, ugyanis 2001óta birtokolják, akkor lhozták be németföldről. Kint végig vezetették a szervízkönyvet (utolsó bejegyzés 151000km-nél) Most van benne 195000km, tehát nem hosszútávutazó autónak használták
Munkalapok:
Hibalista:
2003 0w40 olaj. volt műszerfalproblémája, javítva lett-bővebben nem tér ki rá az irat, központizár-javítva, elektromos antenna-csere
2004 5w40 olaj.
"világítással nem kapcsol az aut. váltó" ; akkucsere (70Ah) ; téli folyadékok, gyertyacsere, akkucsere után (szórakoztató)elektronika letiltott. Műszaki vizsga+zk.
2005 0w40olaj világításjavítás (szinte minden izzó csere); téli folyadékok. Bal eleje
beázik ; Kormánymű ellenőrzés-javítás; első fékbetét csere; Napfénytető karbantartás
2006 Ékszíj csere, elektromos átvizsgálás, akku garanciális csere; 3hónappal később vezérlés csere; ékszíj, feszítőgörgők, vezérműszíj vízpumpa O-gyűrűk, rugótányér, fékbetét. újabb 3hónap múlva szervószivattyú
javítás (FAIL
) csere.
2007 Műszaki vizsga+zk; antenna csere...... Első korrózió felfedezése....
A csomagtartó egy pontban beázik, találtam némi penészt a csomagtértálcán. Amúgy a kényelmi dolgok állítólag működnek benne, a belseje korához képest szép, egyébként meglátszik, hogy 3gyerek ült (
?) hátul.
A 4gumi lassan cserés, elég öregecskék... Futóműve, váltója
állítólag gyári állapotú.
Szakik?
szerk: 1993.07 havi, 2. tulajtól (első magyar tulaj, 7év alatt ~50ezer km-t mentek vele, szinte csak városban) Most 196ezer km van benne, és 700ezer ft az irányára.