váltóoldali szimering? arra gondolsz? kuplungcsere is?
még a vezérlésből folyhat az olaj mert onnan már évek óta folyik.
a vezérműszijat is cserélni kell. ha ezt a 3at négyet összeadjuk meg a muszaki vizsga az egy százas.
a kaszni még mindig kuka.
ha ezt a százast rádobom attól még mindig csak 150et ér.
egyenlőre a kiput megcsináltatom és ősszel sztem elkezdem árulni.
ha elviszik vmi fiatal tháliát veszek olyan 6-700 körül.
Ha a váltóoldali szimeringet kell cserélni, akkior értelemszerűen a váltót le kell szedni, a kuplungot ki kell emelni. Ekkor már célszerű az egész szerkezetet, kinyomócsapágyat, nyelestengelyt is kihajintani, nehogy 10E km után megint elöről kelljen kezdeni egy kuplunghiba miatt. Ez amolyan megelőző és pénztárcakímélő, előre gondolkodó megoldás.
A váltóoldali szimmering egyébként a főtengely végét öleli körbe, ennek az ellenpólusán "lóg" a vezérlés, csak a motor másik oldalán.
Kasztni? Én már megtanultam szkaresz barátomtól, hogy az üvegszövet és az üvegszálas kitt ápol, eltakar és utána sohasem rohad.
Ezt is szinte fillérekből rendbe lehet tenni, persze, ha a teherviselő elemeken vagy rozsdarogyás, az akkor valóban megfontolandó, de ha csak imitt-amott, akkor no para.
Thaliát?
Na akkor lesz igazán szükséged, egy jó szerelőre, de sebaj, akad a tarsolyban, szívesen segítek.
Talán egy Albea-val jobban járnál, meg valamivel nagyobb is.