Tudod, én olyan iskolába jártam, ahol arra is választ kaptam hogy mi az elektromos és az elektronikus közti külömbség...egyébként köszi hogy rávezettél. ![Nemnem :nonono:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/33_nemnem.gif)
Csak arra akartam utalni,hogy itt már nem megszakitó dolgozik, bocs ha félreérthető voltam.Egyébként a gyújtás rendben, müszeresen belőtték.
A gond az, hogy egyetlen álltalam ismert szerelő sem mer hozzányúlni az Asian VV karbihoz. ![cry :cry:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/20_sir.gif)
Ezért gondoltam, hogy nektek van bőven tapasztalatatok.
Annyiból félreérthető, volt, hogy azt lehetett érteni a kijelentésből, hogy az elektronikus gyújtást nem lehet elállítani.
Jó iskolád volt.
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
Az enyémben még az volt a könyvben, hogy "Kétféle gyújtóberendezést különböztetünk meg.Mágneses gyújtást és akkumulátoros gyújtást." Régi szép idők, amikor még nem volt minden ilyen bonyolult.
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Dehát szokták mondani a félműveltség sokkal veszélyesebb, mint a teljes tudatlanság kristálytiszta megnyilvánulása.
![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
Karbival annyi a tapasztalatom, hogy meghal aki hozzá mer nyúlni.........
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Tudom, hogy milyen nehéz hozzáértőt találni. A legtöbb szerelő nem is mer hozzáérni. A lelkesebbjét meg én ütöm le, hogy ne legyen problémám.
Nem mérvadóak a fogyasztási adataim mert, nem Starletem van. De országúton 6-7l város 8-9l. Ez persze függ sok mindentől. Lehet csak optimista voltam.
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Mit értesz azon, hogy melegen nehezen indul? Mert ez a tipusú karbis autó, ha mész vele egy jó nyári napon, és otthagyod egy félórára valahol, akkor nem szereti az újra indulást. Ha erről van szó akkor az nem hiba.
A kézikönyvében, valahogy úgy fogalmaztak, hogy le kell nyomni a gázpedált, de nem pumpálni, és akár várni egy kicsit lenyomott gázzal és úgy indítani.