hát nemtom a fék inkább télen kell..ez nem tavaszfüggö
most jövök a zk vizsgálatrol eléggé durva volt. különbozo ford.szam tartományokban járatták a motort úgy mérték a Co-t.
a CO diagramm végig a zoldben állt de a srác hisztizett h nem egyeletes az alapjárat. kcisit hideg volt a motor.
mindegy. átment
A fék mindig kell.
A tavasz inkább pénztárcafüggő.
Most már nem akartam szétkapatni az autót. És nem is SOS mondta a srác. Csak jóindulatúan figyelmeztetett. Nem a fékhatásommal van a gond. Csak azelőtt ki kell cserélni a tárcsát mielőtt a bűvös 4mm alá kopna. Valami ilyesmit mondott. De nekem csak az a lényeg, hogy felírtam magamnak, hogy jövő tavasz csere.
A zk-t azt meleg motorral kell. Az biztos. A Kecskeméti közlekedési felügyelet előtt pl. kint is van egy táblán, hogy ne hagyja kihűlni a motort. Ennek ellenére a várakozásban elfelejtettem és kihült. És már későn indultam be. De nem voltak nagyon idegesek. Nem is értem, hogy miért izmoztak zöldkártyán. Novemberbe nekem is menni kell Zk-ni. De nem vagyok ideges miatta.