Na, hát mint azt tegnap már leírtam az általános fórumrészben, végül én is Yaris-tulaj lettem
! Magáról az autóról ott írtam részletesebben az imént.
Néhány kérdés, ami így másfél nap alatt felmerült.
-Mennyi nafta van még kb. a tankban, mikor a Range lemegy nullára?
-Lehet állítani a hátsó ülés háttámlájának a dőlésszögét? Még nem jöttem rá, hogyan. Ahogy arra sem jöttem rá, hogy az ülőlapot hogy lehet előre hajtani. Eddig "csak" az egész üléssor előre-hátra tologatását, és a háttámla előrehajtását sikerült megfejtenem. (Nem, kezelésit még nem kaptam hozzá; majd pár napon belül kapok.)
-A CD-tárban lévő lemezek között hogyan lehet lépegetni? Kipróbáltam a fejegységen az összes gombot, de nem jöttem rá... Csak a tárban lévő első CD-n lévő számok között hajlandó léptetni.
Egyébként nem kérdéses, hogy hamar meg fogjuk találni a közös hangot Füleskével
! Meglepő, hogy érzetre, vezetés közben mennyire nem tűnik kisautónak. Tágas, halk, fekszi az utat, nem billeg, nem pattog, egyben van. A kormány nagyon kényelmes, könnyen jár. A váltó szuper! A helykihasználás nem különben. A fényszórók meglepően hatékonyak.
A motornál először meg kellett szoknom, hogy emelkedőn induláskor, illetve váltáskor azért kell némi fordulatszám, mert 1000-1200 környékén olyan a kis motor, mintha turbólyukban lenne
... Dehát na, mégiscsak ezres szegénykém. Pörgetve viszont abszolút tisztességesen megy - ma mértem rugalmasságot is, és a négyesben 60-100 13.5 mp, ötösben 80-120 20.0 mp igazán korrekt adatok egy ekkora motortól
!
A fogyasztást tegnap reggel lenulláztam - azóta 114 km-t tettem bele, 90 %-ban itt a városban összevissza - így most 6.6-on áll az átlag. Korrekt
!
Pláne, ha figyelembe vesszük, hogy 10 W-40-es olaj van benne
... Azt tett bele a csodálatos helyi márkaszervíz, a számlákon szépen ott virít. Még csak nem egészen 5 ezret ment a legutóbbi csere óta, de szerintem még a tél beállta előtt le fogom cserélni 0 W-30-ra.
A gumikban (175/65x14, még a gyári 2003-as Goodyear GT2-esek; vagy 3-asok? passz) 1.8 bar volt... Ezt korrigáltam elöl 2.7-re, hátul 2.5-re. Mivel gyakorlatilag csak pozitív változást éreztem utána, ezért szvsz még rá fogok tenni 0.2-őt elöl és hátul is.
A pótkerékbe mennyit kell tenni? a 42 kPa az 4.2 bar akar lenni? Fizikából sosem voltam jó, bocsesz
... Le volt eresztve 1.8-ra (szemlátomást soha nem kellett előszedni), felfújtam 3.5-re, de nem vagyok biztos benne, hogy nem kéne-e még több. Hogy is van ez?
Felnik: sajnos a Starlet-kerekek nem mennek föl rá
... Esélytelen, föl sem lehet őket rakni, beleütköznek a féknyeregbe.
Na, hát így hirtelen, "röviden" ennyi
... A kérdésekre a válaszokat előre is köszönöm
!