Nah írom: Az eu camry prosijában asszem 40e km-ként van váltóolajcsere és a váltós emberke is ezt ajánlotta....ennyi idő alatt rengeteg retket összeszed a mágnes a szűrő alatt...láttam már párszor!!! Ha kíváncsi vagy az ilyen dolgokra,szívesen látlak nálam,de a váltós szaki számát is szívesen megadom,eléggé elismert emberke....nekem úgy összerakta a váltót fél nap alatt,hogy dobozokba vittük oda szétszedve!!!
A 2.2-es camry-m vége 210-nél volt óra szerint a 3.0-é kicsit 240 felett..... a Tied amcsi belpiacos,így nagy eséllyel speed limites azért van csak 220-ig az óra,az eu-ban 260-ig van!!
Fogyi. azt úgy számold ha 4200 felett van forgatva akkor szigorúan 16 környéke és felett...akkor nyit ki valami plusz szelep,ami hasonlít a motrokon levő power szelephez!! Na ezért nem eszik 4200alatt nagyon...de felette megindul!! Ha megnézed 4200-nál van a max nyomaték amit lead...épp ezért!!
Váltóolajjal kapcsolatban hidd el hogy nem hazudok....tapasztalat.....láttam szétszedve váltót,ráadásul a camryé alapban elég kényes!!! Az a barom aki azt írja hogy 100ekm-t elmegy egy olaj....valaki csak 10 év alatt rakja bele a 100e-et,annyi idő alatt meg még az olaj is tönkremegy rég!! A szervoolajat én 2 évente ledobtam,nem egy nagy tétel 1,5-2l körül megy bele asszem,sose vártam meg még megfeketedik....igaz nekem nem is volt így bajom a szervoval és a kormányművel,pedig az is típushibájuk hogy elkezdenek folyatni!!
Ami kényes még a hűtőrésze....takarítsd ki,mert azt úgy el kezd forralni hogy magad se tudod mi baja,én is végig cserélgettem mindent mire kiderült hogy csak a kosz a hűtőrendszerben,majd a klímahűtő és a rendes hűtő között kellett kimosatni folyóvízzel,plusz a visco(hűtőventillátornál) a szűrőt kellett kicserélni!!
A mi kasznisunkban gyárilag nincs pollenszűrő,de a helye megvan és rendelhető is bele kintről...és a 4. szériáé is jó bele!!! Az enyémbe is lett rendelve ebay-ról!! Szóval gyakorlatilag az eu-ban nincs de a helye megvan,és berakható bele az egyel újabbé!!!