Úgy néz ki, április közepén neki kell vágjak a Camryvel Németországnak. 1400 km x 2.
Kicsit aggódom, mert ekkora utat 2003 óta nem tettem meg vele, és hát mégiscsak van benne már 376.000... Meg különösen amiatt, mert ahogy már említettem, december eleje óta csak négyszer mentem vele össz-vissz, és a legutóbbi utamon (Pécs-Kaposvár retúr) figyelmes lettem erre a furcsaságra, hogy menet közben néha ingadozik a hűtőfolyadék hőmérséklete, elég gyors ütemben; ilyet korábban sosem csinált. Nehogy nekem elszálljon a hengerfej-tömítés valahol Regensburg környékén, mert az nagy szoppola lenne
...
Úgyhogy igyekszem kizárni a hűtő-problémákat. Első lépésként, pénteken lemértem a kompressziót: úgy tűnik, ez rendben van, 0.2 baron belül vannak az értékek valamennyi hengernél. A gyertyák is egyformán néznek ki (szép világos szürkésbarna mindegyik).
Következik a hűtőfolyadék-csere (erre legutóbb 2005 nyarán került sor), és persze a rendszer átöblítése. Nomeg, ha van rá mód, ki is pucoltatom a hűtőt szakemberrel. Továbbá még a hosszú út előtt beiktatok egy balatoni túrát, és majd figyelem a folyadékszintet előtte-utána; meg persze azt is, hogy mit művel menet közben az autó. Az útra pedig viszek majd tömítőpasztát, smirglit, szerszámokat, hogy esetleg egy termosztát-kiszerelést is végre tudjak hajtani, ha kell. És persze tartalék vizet, meg vmi edényt is a hűtőfolyadék leeresztésére, ha szükséges.
Egyszerűbb lenne a Starlettel menni; de kéne a hely, mivel haza kell költöztetnem valakit, nagyon sok lesz a cucc, mondták hogy úgy menjek, hogy a hátsó üléseket is szereljem ki előtte.