Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2316174 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Szerviz
« Válasz #10155 Dátum: 2016.03.19 00:31:59 »
Nem a középsőjébe nem tudod bedugni? Abba az oldal övek nem csattannak be, csak a középső öv.
Nálam a középső csatiba a baloldali övé passzol, a baloldaliba pedig a középsőé.
:D
Gyerekülésnél praktikus.

ukran21

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re:Szerviz
« Válasz #10156 Dátum: 2016.03.19 07:24:04 »
Nálam a középső csatiba a baloldali övé passzol, a baloldaliba pedig a középsőé.
:D
Gyerekülésnél praktikus.

nálam a jobb hátsó ami nem smakkol. a gyerek ülés középen van, de meg cserélve még nem próbáltam :)

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Szerviz
« Válasz #10157 Dátum: 2016.03.19 08:58:19 »
nálam a jobb hátsó ami nem smakkol. a gyerek ülés középen van, de meg cserélve még nem próbáltam :)
A jobb oldali szólóban van. Meg kell nézni, hogy átrakhatóak-e a csattok, hogy a "dupla" mennyire van egyben.

zsivany

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Szerviz
« Válasz #10158 Dátum: 2016.03.19 18:31:45 »
Sziasztok,

az alábbi helyzettel kapcsolatosan szeretném kikérni a véleményeteket:
Adott egy 2005-s Toyota Corolla.
Kb. két héttel ezelőtt lemerült az autóban akkumulátor és nem reagált a központi zárnyitásra  (az indításgátló sem villogott).  Fizikailag sem lehetett kinyitni az autót, kulcs nem fordult el egyik kulcslyukban sem. Nosza hívtunk zármentőt, aki "kinyitotta" az autót, és mondta, hogy a zárat cserélni kell majd, mert a lamellák valószínűleg az időjárási viszonyok miatt összeragadtak. Ezután fogtuk akksit feltöltöttük, mikor visszatettük, kiderült hogy az egyik belső lámpa maradt égve, így ráfogtuk, hogy az volt a bűnös, és központi zárral ismét tudtuk nyitni - zárni a kocsit. Az autó ez idáig rendben is működött, ma viszont amikor indítottam volna az autót, meg se nyekkent. Kulcsot amikor betettem a gyújtás kapcsolóba és elfordítottam, minden szokásos fény kigyulladt, de amikor tovább fordítottam semmi reakció, meg sem moccant a motor. Eztán gondoltam a kulccsal van talán probléma (gyenge az elem és az IMO letiltott), ezért visszaballagtam a pótkulcsért, hogy majd azzal működni fog. Jött viszon a fordulat, mert ismét nem tudtam kinyitni az autót központi zár segítségével (sem a pótkulccsal, sem az eredetivel), annak ellenére, hogy az indításgátló most vidáman villogott (és még most is villog). Kulcsokban az elemet is kicseréltem biztos ami biztos, de nem történt változás.
Az lenne a kérdésem, hogy hívjak megint zárszervízt és reménykedjünk, hogy akksi töltés/csere után ismét működni fog a rendszer, vagy ez már valami komolyabb hiba jele és hívjak egyből szakavatottabb szervízcsapatot?

Köszi szépen előre is a válaszokat.
Üdv,
T

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Szerviz
« Válasz #10159 Dátum: 2016.03.20 20:48:38 »
Azt megtudná esetleg mondani valaki, hogy az 1.4-es E12-nél milyen a motorolajleeresztő csavar feje, illetve hogy milyen alátét kell alá?
Ha van esetleg rajza is valakinek róla, azt is szívesen fogadom. :flowers:
Köszi!

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:Szerviz
« Válasz #10160 Dátum: 2016.03.20 23:40:31 »
Azt megtudná esetleg mondani valaki, hogy az 1.4-es E12-nél milyen a motorolajleeresztő csavar feje, illetve hogy milyen alátét kell alá?
Ha van esetleg rajza is valakinek róla, azt is szívesen fogadom. :flowers:
Köszi!
Mozgóképes válasz:

peti86

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Re:Szerviz
« Válasz #10161 Dátum: 2016.04.09 21:09:10 »
Nemrég cseréltem gumi fékcsöveket de kilégteleníteni az istenért sem lehetett. Segítségül kellett hívnom egy ismerősöm aki laptoppal úgynevezett olajcsere programot futtatott le rajta. Ez abból állt, hogy program egyfolytában dolgoztatta az abs-t és így kellet légteleníteni a rendszert.
Valaki járt már így?
olaszból fagylaltot, franciából krémest, japánból autót


Betyarka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 78
Re:Szerviz
« Válasz #10162 Dátum: 2016.04.11 06:28:37 »
Ma reggel sokkot kaptam. Felvillant a check engine lámpa.  Teljes sokk. Most ezért vigyem szakszervízbe a 13 éves autót.
Gyorsba gyújtógyertyára tippelek.
Semmi járási gond nem tűnik fel. Valami tipp?

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Szerviz
« Válasz #10163 Dátum: 2016.04.11 08:48:22 »
Ma reggel sokkot kaptam. Felvillant a check engine lámpa.  Teljes sokk. Most ezért vigyem szakszervízbe a 13 éves autót.
Gyorsba gyújtógyertyára tippelek.
Semmi járási gond nem tűnik fel. Valami tipp?
Sajnos erre, csak a diag műszer tud neked választ adni.
Debrecen környékén tudok neked segíteni.

mesti77

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 85
Re:Szerviz
« Válasz #10164 Dátum: 2016.04.11 10:02:27 »
A szelepfedél mellett szivárog az olaj. A szelepfedélhez milyen gyártmányú és számú tömítést célszerű használni, valamint kell e paszta hozzá?
A paszta maradt még korábbról Dirko HT, alkalmas rá?
A gépjármű: Corolla 2003-as 1.4 vvt-i

Kösz a választ.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Szerviz
« Válasz #10165 Dátum: 2016.04.11 13:53:20 »
Ma reggel sokkot kaptam. Felvillant a check engine lámpa.  Teljes sokk. Most ezért vigyem szakszervízbe a 13 éves autót.
Gyorsba gyújtógyertyára tippelek.
Semmi járási gond nem tűnik fel. Valami tipp?
Amíg nem piros a felvillanó lámpa, addig nem kell sokkolódni. Egy 3300Ft-os ELM327 OBD olvasó és egy ingyenes diag app megadja a hibakód számát okos telefonon, vagy tablen keresztül. [emoji6] Márkaszervízben 5000 Ft bruttó a hibakódkiolvasás.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Betyarka

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 78
Re:Szerviz
« Válasz #10166 Dátum: 2016.04.11 21:56:11 »
Lambda szonda a problem. Igaz amit ma akartak betenni nem feküdt, holnap másik típust tesznek bele.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Szerviz
« Válasz #10167 Dátum: 2016.04.11 21:59:05 »
Lambda szonda a problem. Igaz amit ma akartak betenni nem feküdt, holnap másik típust tesznek bele.
Sztem felesleges bántani, ki kell ütni a hibakódot, venni kell bele egy flakon Pro Tec Oxicat-et és menni vele legalább 100km-t egyben, közepes fordulatszámon. Úgy gondolom, jelenleg feleslegesen költesz rá...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #10168 Dátum: 2016.04.11 22:19:50 »
A szelepfedél mellett szivárog az olaj. A szelepfedélhez milyen gyártmányú és számú tömítést célszerű használni, valamint kell e paszta hozzá?
A paszta maradt még korábbról Dirko HT, alkalmas rá?
A gépjármű: Corolla 2003-as 1.4 vvt-i

Kösz a választ.
Elringklinger 3500ft bardi kedvezmennyel.mde ha leszeded, akkor mar lapkaztass es nezd meg a lancot is.
Tomitest es ne pasztat hasznalj, ha jot akarsz.
Pastat en csak ott haznalnek, ahol nincs gyari tomites.
Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #10169 Dátum: 2016.04.11 22:21:10 »
Es a szettet vedd az kerul ennyibe, abban van ket csavar es ala valo tomites is.
Konrád