Az 1.2 milliós dízel Avensisről sikít hogy kell rá költeni. Nade azért is ennyi, mert kell majd rá költeni. Az ugyanilyen korú benzines 1.8-asok 1.5-1.8 közt vannak kirakva, nem véletlenül. Sőt, a nagyon megkímélt példányokért 2.2 milliót se szégyellnek elkérni.
Őszintén: ha sokat mennék, akkor nem sajnálnám megvenni 1 misiért a linkelt kocsit, ha egyébként nagyon jó állapotú. Injektorsor meg a CR szivattyú felújítás munkadíjjakkal 350k, izzitógyertyák, vízkörmelegítők 50-ből megvannak, O2 szondák 120k, DPF 150k, kéttömegű 250k? Nameg rájön még egy kezdeti szervíz ami minden vétel után van, mondjuk 50k értékben. Ez így 770-820k, de ezzel van egy rendberakott kocsija az embernek. Az az igazság, hogy a legtöbb eladósorban lévő 1-1,5 millió közti 10 év körüli dízel a felsorolt tételek jelentős részét a vétel utáni évben megkívánná. De az is igazság, hogy a legtöbb ember nem akar közel nyolcszázezer forintért szervizeltetni egy frissen vett kocsit. Csak az 5 literes fogyasztást akarja, de azt nagyon. Így viszont nem lesz gondmentes a dízel.
Ezekben van egyáltalán DPF? Csak mert már többedik hozzászólásban szerepel,hogy az bizony ilyenkorú dízel kocsinál tönkre fog menni. Csak mert az enyémben nincs,bár 1 évvel idősebb. Izzítógyertya megvolt az nekem 25ért
Mondjuk az enyémet aki eddig vezette mind elismerően szólt kuplung-váltó-motor járás kultúráltságáról aztán kb ennyiért hirdetném meg én is
Szóval,aki csak ránéz az árára az egyből azt fogja mondani,hogy na ez egy szutyok,amibe lehet borítani a pénzt. De próbáltam Avet,ami így megkímélt úgy megkímélt volt,családi pátyolgatott autó volt,végig vezetve a szervízköny 2.2ért aztán a váltó úgy rezgett,mint a traktoron amit életemben előrször vezettem 13 évesen. Ezen meg áll mint a cövek,aztán harmadannyiba került . Szóval nyílván bele lehet futni a dízellel egy nagyobb ráfordításra ,de azért nem törvényszerű. El kell menni megnézni, olyannal aki ért hozzá. Kipróbálni lassú üzemben,pörgetni a motort, várni amíg bemelegszik,menni vele egy kört,végig nyomkodni minden funkcióját, hallgatni a járását,kuplunggal kicsit játszani ,ezekből mind le lehet szűrni,hogy jó-e a kocsi vagy nem. Persze így is lehet gond,azt nem tagadom.