Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1368524 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3855 Dátum: 2017.02.13 06:04:11 »
Ez így van,de a garancia időszakot kibírja az esetek nagyobb részében.Azután meg nem érdekli már a gyártót.
Ami azt eredményezi, hogy a végén már a VW szerelő se veszi a márkát, mert bár szerelni tudja, látja hogy mit raknak bele. Lehet a gyártót nem érdekli, de ha a piac elkezdi leértékelni és csak nagy áreséssel lesz eladható, az azt eredményezi, hogy legközelebb mást vesz az ember. Olyat ami jobban tartja az értékét és kevésbé problémás.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3856 Dátum: 2017.02.13 08:09:13 »
Ami azt eredményezi, hogy a végén már a VW szerelő se veszi a márkát, mert bár szerelni tudja, látja hogy mit raknak bele. Lehet a gyártót nem érdekli, de ha a piac elkezdi leértékelni és csak nagy áreséssel lesz eladható, az azt eredményezi, hogy legközelebb mást vesz az ember. Olyat ami jobban tartja az értékét és kevésbé problémás.
Csorók meg erre várnak, mint a magyarok is: szép  autó ár alatt,ócsóért majd megbütyköljük :devil:

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3857 Dátum: 2017.02.13 11:22:00 »
Ami azt eredményezi, hogy a végén már a VW szerelő se veszi a márkát, mert bár szerelni tudja, látja hogy mit raknak bele. Lehet a gyártót nem érdekli, de ha a piac elkezdi leértékelni és csak nagy áreséssel lesz eladható, az azt eredményezi, hogy legközelebb mást vesz az ember. Olyat ami jobban tartja az értékét és kevésbé problémás.
Mindeközben:
https://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/megelozte_a_volkswagen_a_toyotat_a_nemet_konszern_jelenleg_a_legnagyobb_autogyarto-18610
 :eek:
Hogyisvanez? :hmmmm:

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3858 Dátum: 2017.02.13 13:02:53 »
Mindeközben:
https://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/megelozte_a_volkswagen_a_toyotat_a_nemet_konszern_jelenleg_a_legnagyobb_autogyarto-18610
 :eek:
Hogyisvanez? :hmmmm:
Jaj, te kis butus! Az csak amiatt van, hogy a VW konszern sokkal több autó márkát tömörít. Csapnivaló az összes és különben is, agymosott az a több millió ember, aki olyat vesz [emoji12] [emoji6] [emoji6] [emoji1]

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3859 Dátum: 2017.02.13 13:22:25 »
Jaj, te kis butus! Az csak amiatt van, hogy a VW konszern sokkal több autó márkát tömörít. Csapnivaló az összes és különben is, agymosott az a több millió ember, aki olyat vesz [emoji12] [emoji6] [emoji6] [emoji1]
:lol: [rohog] :lol:

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3860 Dátum: 2017.02.14 07:34:10 »
Ez így van,de a garancia időszakot kibírja az esetek nagyobb részében.Azután meg nem érdekli már a gyártót.
Pont nem, mert a VW-nél rendszeresen 100e km előtt, pár év után jelentkezik a láncnyúlás és már nem kicsi balhé van ebből. De VW már egy ideje megindult a lejtőn...
'08 RX400h
'09 Prius 3

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3861 Dátum: 2017.02.14 09:17:54 »
Pont nem, mert a VW-nél rendszeresen 100e km előtt, pár év után jelentkezik a láncnyúlás és már nem kicsi balhé van ebből. De VW már egy ideje megindult a lejtőn...
... fölfelé. (legalábbis eladásban) Mert ugyebár Gábor Zsazsa is megmondta, hogy az se baj, ha rosszat, csak írjanak róla valamit az újságok...
Ugyanakkor az is kérdés, hogy ezek a láncnyúlásos autók nem jellemzően a kintről behozott, és több százezer kilométert visszatekert órájú autók? Magyarán: az itthon, újonnan vásárolt autóknál is olyan gyakori ez a jelenség?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3862 Dátum: 2017.02.14 10:00:56 »
Ugyanakkor az is kérdés, hogy ezek a láncnyúlásos autók nem jellemzően a kintről behozott, és több százezer kilométert visszatekert órájú autók? Magyarán: az itthon, újonnan vásárolt autóknál is olyan gyakori ez a jelenség?
Korai keveset futott TSI-k esetében lesz főleg probléma. Ami sokat futott, annak elcsattant már a lánc és cserélték megerősítettre. Akinek viszont tényleg keveset futott és emiatt hétköznapi értelemben "megkímélt", ott egyelőre nyúlik a dupla lánc, aztán majd szépen elfárad egy csattanással a következő vevőnél.

robitrodnav

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3863 Dátum: 2017.02.14 11:18:29 »
Németországban vezérműláncot /vizpumpa , görgő stb. / cserélni ,nem okoz traumát az embereknek.
Egy baleset vagy egy törött autó javítása sokkal költségesebb , és sokkal komplikáltabb.

Autóvásárlásnál nem érdekli a jövőbeni javítási költség, inkább a fenntartási /pl. 2.2 dizel autó 350.- euro éves adó, 1.6 benzin 108.-/
 

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3864 Dátum: 2017.02.14 11:30:03 »
Németországban vezérműláncot /vizpumpa , görgő stb. / cserélni ,nem okoz traumát az embereknek.
Egy baleset vagy egy törött autó javítása sokkal költségesebb , és sokkal komplikáltabb.

Autóvásárlásnál nem érdekli a jövőbeni javítási költség, inkább a fenntartási /pl. 2.2 dizel autó 350.- euro éves adó, 1.6 benzin 108.-/
Na jó de eddig a láncok arról voltak híresek , hogy örök darabok és a vizpumpákat se cserélték, az is egy fél életig tartottak. :devil:,
Nem azért, de szerintem  aki nálunk használt autót vesz azt érdekli (az más kérdés, hogy mindezekről a a problémákról tud-e a vevő- mert  erről a láncproblémáról én most hallok először- igaz 1988-ban volt utoljára Golfom ;))

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3865 Dátum: 2017.02.14 11:44:58 »
Németországban vezérműláncot /vizpumpa , görgő stb. / cserélni ,nem okoz traumát az embereknek.
Németországban az se okoz traumát, hogy egy típushibát leverjenek a gyártón, lévén hogy kicsit jobb a fogyasztóvédelem, nameg próbálják tartani a szinvonalat a hazai pályán. Ha egy hazai autós ott találja magát, hogy a fizetése 5-10%-t szervizre kell költse egy 10 évben egyszer cserélendő gyárilag alulméretezett alkatrészre, hidd el hogy senki nem fog sírni itt sem.

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3866 Dátum: 2017.02.14 14:32:08 »
... fölfelé. (legalábbis eladásban) Mert ugyebár Gábor Zsazsa is megmondta, hogy az se baj, ha rosszat, csak írjanak róla valamit az újságok...
Ugyanakkor az is kérdés, hogy ezek a láncnyúlásos autók nem jellemzően a kintről behozott, és több százezer kilométert visszatekert órájú autók? Magyarán: az itthon, újonnan vásárolt autóknál is olyan gyakori ez a jelenség?
Biztos, hogy semmi köze az importhoz. A német Auto Bild göngyölítette fel az ügyet, mert ugye a VW konszern ezt is el akarta tusolni, mint sok minden mást...
Mondjuk nekem ennyi elég is egy gyártóból, hogy megutáljam, mert aki szándékosan azon dolgozik, hogy hogy menjen tönkre minnél hamarabb valami a garancián túl, az mindenre képes(negatív értelemben). De ez már filozófia.
'08 RX400h
'09 Prius 3

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3867 Dátum: 2017.03.11 13:23:54 »
Sziasztok!

T25 2.0 d4d-be olajcserekor mennyi olajat szoktatok tenni, mert itt az oldalon 5,9L van de neten 5,9 és 6,7L van.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3868 Dátum: 2017.03.11 19:42:32 »
Sziasztok!

T25 2.0 d4d-be olajcserekor mennyi olajat szoktatok tenni, mert itt az oldalon 5,9L van de neten 5,9 és 6,7L van.
Vegyél 7 litert!
Felöntöd max-ig, megjáratod a motort, majd belepótolod a szűrőben eltűnt mennyiséget.
Ha marad még 1 liter, akkor nyertél 2-3000 forintot / legközelebb csak 5 lityit kell venned. :clap:
Ha nem marad, akkor így jártál...  :pai:

Tomcy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 58
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3869 Dátum: 2017.03.11 23:19:41 »
Vegyél 7 litert!
Felöntöd max-ig, megjáratod a motort, majd belepótolod a szűrőben eltűnt mennyiséget.
Ha marad még 1 liter, akkor nyertél 2-3000 forintot / legközelebb csak 5 lityit kell venned. :clap:
Ha nem marad, akkor így jártál...  :pai:
Ha van ember aki ezen a toyotán meg tudja mérni az olajszintet annak benyalok. :)
Mert se állás után se sehogy nem lehet megmérni, bedugod kiveszed és nyakig olajos az egész, a skála felett is kb 5 centivel.
Ezért kérdezem csak.
Pont multkor volt nálam egyik toyota kereskedés főnöke, beszélgettünk a toyotáról, mondtam neki ezt, ő is mondta, hogy sajna ismert a probléma...